ହେ ଦେବ ହୃଷୀକେଶ ମହାଶୂନ୍ୟରେ ବାସ ପଦ୍ମ ପାଦେ ପସୁଛି ଶରଣ ll ହେ ଦେବ ହୃଷୀକେଶ ମହାଶୂନ୍ୟରେ ବାସ ପଦ୍ମ ପାଦେ ପସୁଛି ଶରଣ ll
ନୂଆ ନୂଆ କଥା ନିତି ଆମ୍ଭେ ଶିଖୁ ସାଙ୍ଗ ସାଥି ସବୁ ଗୁରୁ ଯାହା ପଚାରିଲେ ଉତ୍ତର ମିଳଇ ଗୁଗୁଲ୍ ଆମର ଗୁରୁ ନୂଆ ନୂଆ କଥା ନିତି ଆମ୍ଭେ ଶିଖୁ ସାଙ୍ଗ ସାଥି ସବୁ ଗୁରୁ ଯାହା ପଚାରିଲେ ଉତ୍ତର ମିଳଇ ...
ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜୀବନ କରି ସମର୍ପଣ କରୁଥାଅ ଶିକ୍ଷାଦାନ, ପ୍ରତିବଦଳରେ କିଛି ଚାହଁ ନାହିଁ ଧନ୍ୟ ତୁମ ସ୍ଵାଭିମାନ। ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜୀବନ କରି ସମର୍ପଣ କରୁଥାଅ ଶିକ୍ଷାଦାନ, ପ୍ରତିବଦଳରେ କିଛି ଚାହଁ ନାହିଁ ...
ଗୁରୁ ହିଁ ଈଶ୍ୱର ଗୁରୁ ହିଁ ଈଶ୍ୱର