Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hasyamayee Raj

Classics

3  

Hasyamayee Raj

Classics

ସୁନ୍ଦର ମୋ ଘର

ସୁନ୍ଦର ମୋ ଘର

1 min
139



ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର ମୋର

ଘର ପରିବାର

ବହୁଥାଏ ନିତି ଯହିଁ

ପ୍ରେମ ସୁଧା ଝର ।


ହୋଇଯାଏ କେବେ ଯଦି

ତାହାଠାରୁ ଦୂର

ଜଳ ଜଳ ଦେଖାଯାଏ

ଛବିଟି ତାହାର ।


ସେଇ ଚାରିକାନ୍ଥେ ସଦା

ବନ୍ଧା ମନ ମୋର

ତା'ବିନା ଜିଇଁବାଟା

ଲାଗଇ ଅନ୍ଧାର  ।


ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ ତ ସ୍ବର୍ଗପୁର

ମୋର ଛୋଟ ଘର

କିଏ ଅଛି ଦୁନିଆରେ

ତାଠାରୁ ନିଜର ।


ତା କୋଳରେ ଶୋଇଥିଲେ 

ଲାଗେ ନାହିଁ ଡର

ମହ ମହ ବାସୁଥାଏ 

ସତେ କି ମନ୍ଦିର ।


ଅଳି ଅର୍ଦ୍ଦଳି କେତେ ଯେ

ସହିଛି ମୋହର

ଦେଖିଛି ମୋ ହସ ଲୁହ

ଆଲୁଅ ଅନ୍ଧାର ।


କୁନି କୁନି ପିଲାଙ୍କର

ମନଜିଣା ସ୍ବର

ମାଆ ଡାକ ବାପା ଡାକ

କେତେ ଯେ ମଧୁର ।


ବିଭୁଙ୍କର କୃପା ବାରି 

ବହୁ ନିରନ୍ତର  

ଶେଷ ନିଶ୍ଵାସରେ ମୋର

ଥାଉ କୋଳ ତାର ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics