Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

3  

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

ଜ୍ଞାତହୀନ ପଥ

ଜ୍ଞାତହୀନ ପଥ

1 min
353


ଜ୍ଞାତହୀନ ପଥେ    ଅଜ୍ଞାତର ଦିଗ

ଆସ୍ଥା ଶୂନ୍ୟ ପଥେ  ଜର୍ଜରିତ ମନ ।


ଘାତ ପ୍ରତିଘାତ       ଏ ସୁକ୍ଷ୍ମ ଶରିରେ

ସହ୍ୟ କରି ସେହି     ପୁଣି ଚଳେ ଥରେ ।


ଅନଭିଜ୍ଞ ସେହି        ଜୀବନ ଶିକ୍ଷା ରେ

କି କର୍ମ କରିବ        ସେ ପାଞ୍ଚି ନ ପାରେ ।


କିଏ କରେ କାର୍ଯ୍ୟ     ପର ହିତ ଲାଗି

କିଏ ସାଜେ ସ୍ୱାର୍ଥୀ     ନିଜ ହିତ ଲାଗି ।


ମନ ଭ୍ରମ ତାଙ୍କ         ମନେ ରିଷ୍ଟ ହୁଏ

କାହିଁ ପାଇଁ କେତେ     ଗର୍ବ ନଷ୍ଟ ହୁଏ ।


ଅଜ୍ଞାନୀ ମାନବ        ଖୁସି ଖୋଜି ବୁଲେ

ସ୍ଵଳ୍ପରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ        ନହୋଇବ ଭଲେ ।


ଆତ୍ମା ତୃପ୍ତି ତାର       ଇନ୍ଦ୍ରିୟେ ବନ୍ଧିତ

ଖୋଜି ହୁଏ ସେହି     ଅନ୍ୟ ରେ ଆଶ୍ରିତ ।


ଜ୍ଞାତ ନାହିଁ ତାକୁ        ନିଜ ପାଶେ ରହେ

ଖୁସି ସ୍ବଂୟ ମନେ       ଆତ୍ମ ତୃପ୍ତି ଥାଏ ।


ଅନ୍ୟ ସେବେ ସେହି   ବୈକୁଣ୍ଠ ରେ ବାସ

ସତ୍ ଚରିତ୍ର ଯେ       ରହେ ସେହି ଶ୍ରେଷ୍ଠ ।


କର୍ମ କରି ଫଳ         ଆଶା ନ କରିବ

ସତ୍ ପଥେ କାର୍ଯ୍ୟ      ସଦା କରିଯିବା ।


ଦିଗ ଜ୍ଞାତ ଶିକ୍ଷା         ଧୀରେ ସେ ପାଇବ

ପାଦେ ପାଦେ ସେହି    ଜ୍ଞାନ ଯେ ଲଭିବ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract