Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumitra Nayak

Abstract Children Stories Inspirational

3.4  

Sumitra Nayak

Abstract Children Stories Inspirational

ମାଆ ଠୁ ଭି ବଳିଗଲା

ମାଆ ଠୁ ଭି ବଳିଗଲା

1 min
220


ପ୍ରତ୍ୟେହ ବିକ୍ଷଣେ ଏକ ତରୁଣୀ ଯେ 

ଭିକ୍ଷା ଆଶା ନେଇ ଆସେ ,,

ସ୍ୱଳ୍ପ କିଛି ଦାନା ସାଉଁଟିବା ପାଇଁ

ଗୃହ ମୁଖେ ଆସି ବସେ ।


ଆଖିଏ ଦରଦ ମନରେ ବିଷାଦ 

କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ମାନ ଥାଏ ,,

କି ଅଭିଳାଷି ସେ ଯେବେ ମୁଁ ପରକ୍ଷେ 

ନିଷ୍ଫଳ ହେଇ ମୁଁ ଫେରେ ।


ସ୍ୱଳ୍ପ ଅର୍ଣ୍ଣ ନେଇ କ୍ଷୁଧା ଭର ଥିବା 

କନିଷ୍ଠ ଭଗିନୀ ଭାଇ ,,

ଶାରଦ୍ଧାରେ ସେହି ଖୁଆଇ ଦିଅଇ 

ମାତୃତ୍ଵ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ବହି ।


ସ୍ୱଳ୍ପ ସମ ନେଇ ଗୁପତେ ରୁହଇ 

ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଦେଖିବା ପାଇଁ ,,

ସ୍ନେହ ଭରା ତାଙ୍କ ଅମିୟ ସମ୍ପର୍କ 

ଦେଖି ଲୁହ ଗଲା ବୋହି ।


ପୁନଃ ସେ ତରୁଣୀ ଶ୍ରମିକ ସାଜିଣ 

କର୍ମ କଠୋର ଆଦରି ,,

ବଡ଼ ସନ୍ତୋଷରେ କରିଗଲା ସେହି 

ହୃଦୟେ ସାହସ ଭରି ।


ଯେଉଁ ଟଙ୍କା ମାନ ଦିନକେ ପାଇଲା 

ହାସ୍ୟ ବଦନେ ଫେରିଲା ,,

ଆସି ବୋଇଲା ଯେ ଶୁଣ ମୋ ସେନେହି 

କଷ୍ଟର ଦିନ ଯେ ସରିଲା ।


କାର୍ଯ୍ୟ କରି ନିତ୍ୟ ଆଣିବି ଯେ ଟଙ୍କା 

ଉଚ୍ଚ ଶିକ୍ଷିତ ମୁଁ କରିବି ,,

ତୁମେ ଦୁହେଁ ମୋର ନୟନ ପିତ୍ତୁଳା

ତୁମ ପାଇଁ ଦିନ ସାରିବି ।


ସାକାର କରିବି ତୁମ ସ୍ବପ୍ନ ମାନ 

କଷଣର ଭାର ସହି ,,

ଏତିକି ଶପଥ କର ମୋତେ ଏବେ 

ଯିବ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଦୁହିଁ ।


କଷଣର ମୂଲ୍ୟ ସୁଝିବ ଯେ ମୋର 

ତୁମେ ଦିନେ ବଡ଼ ହେବ ,,

କଷ୍ଟକୁ ଆଦରି କରି ଯାଅ କର୍ମ 

ଦିନେ ତୁମେ ଛିଡ଼ା ହେବ ।


ସ୍ୱଳ୍ପକରେ ମଧ୍ୟ ବଡ଼ ଆଶା ମାନ 

ପୂରଣ ପାଇଁକା ସେହି ,,

ଦରଦି ତରୁଣୀ କେଡେ ସେ ମହାନ 

କେତେ ଯେ କଷଣ ସହି ।


ବୁଝିଗଲି ଦେଖି ଯାହା ସ୍ବପ୍ନ ମାନ 

ଆଖିରେ ଝଲସୁ ଥିଲା ,,

ନିଜ ପାଇଁ କିଛି ଆଶା କରି ନାହିଁ 

ସେ ମାଆ ଠୁ ଭି ବଳି ଗଲା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract