Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

4  

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational Others

ମନା କରନାହିଁ ରଖ

ମନା କରନାହିଁ ରଖ

1 min
366



ସନା ବାପାଙ୍କର ପେଟ କାଟୁଅଛି

ଓଷଦ ଦି' ପାନ ଦିଅ,

ଯେତେ ଖାଇଲେ ବି ଦେହରେ ଲାଗୁନି

ଦୁରୁବଳ ଦିଶେ ଝିଅ ।


ଲଗେଇ ଲଗେଇ ନିଆଁଲଗା ସେଇ 

କାଶଟା ଆସୁଛି ରାତି,

ଆମେ ଖଟିଖିଆ ଲୋକ ଏ ବେମାରି 

ଦାଉ ସାଧିଲାଣି ନିତି ।


କବିରାଜେ ତୁମେ ଗତଥର ଯେଉଁ

ଅଉଷଧ ଥିଲ ଦେଇ,

ସେଇଥିରେ ପୁଅ ଜର ଭଲ ହେଲା

ମାତ୍ର ତିନି ପାନ ଖାଇ ।


ନ' ଖଣ୍ଡ ଗାଆଁରେ ତୁମ ନାଆଁ ଡାକ

ଶୁଣି ଧାଉଁଛନ୍ତି ଲୋକ,

ଝିଅକୁ କଅଣ ଜଡ଼ିବୁଟି ଦିଅ

ହେବ ଯେହ୍ନେ ଭାରି ଭୋକ ।


ଯାହା ଖାଇଲେ ତା' ଦେହରେ ଲାଗିବ

ୟାଙ୍କ ରୋଗ ହେବ ଭଲ,

ରୋଜଗାର ତକ କାମରେ ଲାଗିବ

ହେବୁନାହିଁ କଲବଲ ।


ତୁମରି ପାଉଣା କାନିରେ ବାନ୍ଧିଛି

ମନା କରନାହିଁ ରଖ,

ଏତେ ଲୋକଙ୍କର ଚିକିତ୍ସା କରୁଛ

ଭରସାଟି ତୁମପାଖ ।



Rate this content
Log in