Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradesh Pratyush

Romance Tragedy Others

3  

Pradesh Pratyush

Romance Tragedy Others

ମିଛ ପ୍ରଣୟ

ମିଛ ପ୍ରଣୟ

1 min
215


ସବୁଠୁ ବଳିଗଲା ତୁମ ବିଚ୍ଛେଦର ଦୁଃଖ !

ଆଜି ବି ମୁଁ ଭୁଲି ପାରୁନି

ତୁମେ ମୋତେ ଶେଷ ବିଦାୟ ଦେଇ ଯାଉଥିଲ...


ବସ୍ ଆଗକୁ ଆଗକୁ ଗଡ଼ି ଚାଲିଲା

ତୁମେ ହାତ ହଲେଇ ମୋତେ ଚାହିଁ ଥିଲ ଝରକାରେ - 


ମୋତେ ଲାଗୁଥିଲା ମୋ ହୃଦୟରୁ କିଏ ଯେମିତି

ଚାଲି ଯାଉଛି !

ମୁଁ ଅଣନିଃଶ୍ବାସୀ ହୋଇ ଯାଉଛି...

ସେଦିନ ବୁଝି ପାରିନଥିଲି ସେହି ମୁହୂର୍ତ୍ତକୁ ।


ଦୁଇ ଦିନ ପାଇଁ ଯାଉଥିଲ ଘରକୁ ...

ସବୁଦିନ ପାଇଁ ରହିଯିବ ବୋଲି ତା ବୋଧେ ଥିଲା ସଙ୍କେତ ! 


ସବୁଠୁ ବେଶି ଦୁଃଖ ଦେଲା ତୁମ ମିଛ ପ୍ରେମ !

ଆଜି ବି ମୁଁ ନିଜକୁ ପଚାରୁଛି

ଭୁଲ୍ କେଉଁଠି ରହିଲା ମୋର ...


ଏକାଠି ବସି ଖାଇବା 

ସାଇକେଲ ପଛରେ ବସି ଯିବା

ଗୋଟେ ଛତା ତଳେ ଦୁହେଁ ବର୍ଷାକୁ ଚାଲେଞ୍ଜ କରିବା-

ଖୁବ୍ ଅଭୁଲା ସେ ସମୟ !


ତୁମ ପାଇଁ ଏସବୁ ହୋଇପାରେ ମିଛ ମରୀଚିକା ..

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଜୀବନର ସେ ଜୀବନ୍ତ କ୍ଷଣ

କରେ ନିତି ଅଙ୍କ କଷା ।


ଗୋଟିଏ ପ୍ରୀତି ପାପ କରିଦେଇ 

ମିଛ ପ୍ରଣୟ ରଚିଲ

ଗୋଟିଏ ଆଶା ଭାଙ୍ଗି ଦେଇ ତୁମେ

କେଉଁ ଖୁସି ପାଇଁ ଚାଲିଗଲ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance