Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

SUSHREE SANGITA

Tragedy Others

3  

SUSHREE SANGITA

Tragedy Others

ମିଛ ଅଭିନୟର ସଂଜ୍ଞା

ମିଛ ଅଭିନୟର ସଂଜ୍ଞା

1 min
224



ଓଠର କଥାକୁ 

ଆଖିର ସହମତି ନାହିଁ

ଭାବଭଙ୍ଗୀ କହିଦିଏ

କେତେ ସତ କହୁ ଅଛୁ ତୁହି।


କଥାରେ ତୋହର ଖଣ୍ଡବାକ୍ୟ

ଯାଏ ପ୍ରକାଶିତ ହୋଇ

ମୋ ନୟନ ସହ 

ତୋ ଦୁଇ ନୟନ ମିଶେନି ଆଜି କାହିଁ।


ଶୀତଳ ପବନେ ତୋ ଦେହୁ

 ଝାଳର ଝରଣା ଆଜି ଯାଏ ବୋହି

ତୋ ମନ ଭିତର କଥା

ତୋ ଆଖି ଆସି ମୋତେ କହଇ।


କେମିତି ପାରୁଛୁରେ

ମୋତେ ଏତେ ମିଛ କହି

ବୁଝିଯାଏ ମିଛ ତୋର 

ମୁଁ ପରା ତୋ ଆଖି ଦେଇ।


Rate this content
Log in