Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

3  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

ମଦିରା ଝର

ମଦିରା ଝର

1 min
15


ତୋ ଦେହ ପୃଷ୍ଠାର

      ସବୁ ଅକ୍ଷରରେ

           ଅନନ୍ତ ବାସନାର

                    ମଧୁଚିତ୍ର 


ତୋ ଦେହ ଦେହଳୀର

         ବଂଧନ ଭିତରେ

              ମୋ ରସରାସ 

                   ଚାରୁକ୍ଷେତ୍ର ।


କବିତା ମଦିରା

        ମଧୁଶାଳା ତନୁ

              ମୁଁ ଯେ ପାନ୍ଥ

                    ମଧୁପାୟୀ


ତୋ ତନୁ ପାତ୍ରରେ

     ଭରିଦେ ମଦିରା

            ଭରା ନିଶାରେ

                  ଝୁମିବି ମୁହିଁ ।


ସେଇ ନିଶାରେ

     ମୁଁ ଖୋଜି ଚାଲିଥିବି

             ତୋ ଆତ୍ମାର 

                   ଶାଶ୍ବତ ସ୍ୱର 


ସେଇ ପ୍ରଣବ ନାଦ

      ଶୁଣିବି ସେଦିନ

          ଯେବେ ଝରିବ 

             ତୋ ତନୁ ମଦିରା ଝର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance