Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DAYANAND SABAR

Drama Tragedy Fantasy

3.4  

DAYANAND SABAR

Drama Tragedy Fantasy

ମାଁ

ମାଁ

1 min
150



ତୋର୍ କୁଲେ ବସି ସରଗର୍ ଜନ୍

ଦେଖିଛେ ଉସତ୍ ହେଇ ।

ତୋର୍ କୁଲେ ମୁଇ କେତେ ସପନ୍

ଦେଖିଛେ ସୁଇ ସୁଇ ।।


ତୋର୍ ମମତା ଭୁଲି ନି ପାରେ

ବଞ୍ଚି ଥିବାର୍ ତକ୍ ମୁଇ ।

ଗଗନ୍ ଠାନୁ ତୁଇ ବଡ଼

ଖୋବ୍ ସହନଶିଲା ତୁଇ ।।


ତୋର୍ କୁଲେ ରହି ଗୋ

ମୁଇ ଛୋଟ ନୁ ବଡ଼ ହେନି ।

ସବୁ ମିଳିଗଲା ବଲି ମତେ

ତତେ ଆଉ ନାଇଁ ପାରଲି ଚିନ୍ହି ।।


ଖେଳିଛେ ମୁଇ ବଡ଼ ହେବାର୍ ତକ୍

ତୋର୍ କୁଲେ କା ବସି ।

ମେନମେନସା ,ରକମ୍ ରକମ୍ ର 

ଖାନା ଖାଇଛେ ହସି ହସି ।।


ମାଁ ନାଆଁ ଥି ପରିଚିତ୍ ଅଉ

ବଡ଼ କଲୁ ଆମକେ ପାଲି ପୁସି ।

ଆମର୍ ଭୁଲ୍ ଭଟକା ମାପ୍ କରବୁ

ମାଁ ନାଇଁ ଯିବୁ କେଭେଁ ରୁଷି ।।...



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama