Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumitra Nayak

Abstract Tragedy Fantasy

4.5  

Sumitra Nayak

Abstract Tragedy Fantasy

କଲମ ମୁନରେ ମୋ ଭାବ ସଂଳାପ

କଲମ ମୁନରେ ମୋ ଭାବ ସଂଳାପ

1 min
330


କଲମ ମୁନରେ ମୋ ଭାବ ସଂଳାପ

ଯେତେ ଯେତେ କ୍ଲେଶ ର କରେ ଆଳାପ । 


କେ ବୁଝୁ ନବୁଝୁ ମନର ମୋ ବ୍ୟଥା  

କଲମ ରେ ଥାଏ ଅବ୍ୟକ୍ତ ସେ କଥା । 


ଅତୀତେ ବିତିତ ଅସହ୍ୟ ପ୍ରବାହ

ବର୍ଣ୍ଣନା ରେ ଥାଏ ବିଷୟ ନିର୍ବାହ । 


ସ୍ୱଳ୍ପ ସ୍ୱଳ୍ପ କରି ବଖାଣି ସେ ଦିଏ

ହୃଦୟ ରୁ ଦୁଃଖ ଦୁରେଇ ସେ ନିଏ । 


ଆଦାନ ପ୍ରଦାନ ମୋ ସୁଖ ଦୁଃଖର

କାଗଜ କଲମ ମୋ ସାଥୀ ଯୁଗର । 


ବର୍ତ୍ତମାନ ର ସ୍ଥିତି ସାଉଁଟି ବଖାଣେ

କେତେ କେତେ ଭାବ ସେ ରଚେ ନିଖୁଣେ । 


ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର ଗଭୀରତା ଭାରି

ଗାମ୍ଭୀର୍ଯ୍ୟ ଭାବକୁ ପ୍ରକାଶ ସେ କରି । 


କବିର କବିତା ପାଠକ ଅନେକ

ଭେଦି ଯେ ପାରିଲା କବିତ୍ଵ ଶୀର୍ଷକ । 


ଅବୁଝା ନୋହିବ ସେ କଥା ମର୍ମର

ମର୍ମକୁ ଭେଦିବ ସେ ବାର୍ତ୍ତା ଗଭୀର । 


ପୂର୍ଣ୍ଣ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବ ସହ ଲୋତକ ଧାର

ପୁଣି ଲେଖେ ମୁହିଁ ସେ ଖୁସି ଅସାର । 


ଲୁକାୟିତ ଲୁହ ନୟନେ ନୀରବ

ଆସି ପୁଣି ବହେ ସେ ଭେଦି ସରବ । 


ଯାହା ଭାବେ ମୁଁ ନିର୍ଜନତା କୁ ନେଇ

କାଗଜ କଲମେ ମୁଁ ସ୍ଥାନ ଦିଅଇ ।


ଗାଢ଼ ପ୍ରଶ୍ୱାସ କୁ ମୁଁ ନେଇ ସ୍ପନ୍ଦନେ

ଦୀର୍ଘନିଃଶ୍ବାସ କୁ ମୁଁ ଛାଡେ ସଦନେ ।


ଭାବର ଧାରା ସ୍ରୋତେ ଭବ୍ୟ ଭାବନା

ଲେଖେ ମୁଁ ନିଜକୁ ଦେଇ ଆଶ୍ୱାସନା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract