Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SAHADEV PARIDA

Tragedy

3  

SAHADEV PARIDA

Tragedy

କିଏ ନୁହେଁ କାହାର

କିଏ ନୁହେଁ କାହାର

1 min
120


ଅଳିକ ଦୁନିଆ ରେ କିଏ ବା କାହାର

ଆଜିର ଜୀବନ କାଲିକି ନାହିଁ

ମିଛ ମାୟା ସଂସାରରେ କିଏ ନୁହେଁ

ନିଜର 

କିଏ ନୁହେଁ କାହାର ।


ସବୁ ମିଛ କିଛି ନୁହେଁ ସତ କିଏ ନୁହେଁ

ଆପଣାର

ପିତାମାତା ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ସବୁ ମିଛ କେହି

ନୁହେଁ କାହାର ।


ଆସିଛି ମୁଁ ଏକା,ଯିବି ମୁହିଁ ଏକା ଏହା

ସତ୍ୟ ଏ ଗିର

କେହି ଆସିନି ସଙ୍ଗତରେ କେହି ନ ଯିବେ

ସଙ୍ଗର ।


କିଏ ନୁହେଁ କାହାର ମୁଁ ତ ନିଜେ ନିଜର

ମିଛ ଏ ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚ ମିଛ ମାୟା ସଂସାର

ଏଠି ଜଣେ ଜଣେ କଳାକାର

ସବୁ ମାୟା ଖେଳ ଘର କେହି ନୁହେଁ ଟି

କାହାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy