Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokesh Kumar Jena

Abstract Romance Classics

3  

Lokesh Kumar Jena

Abstract Romance Classics

କି କହିବି ତୁମ କଥା

କି କହିବି ତୁମ କଥା

1 min
225



ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଟାଣି ଚାହାଣିରେ ହାଣି

       ରଙ୍ଗ ଭରିଥାଅ ମନେ

ପାଖରେ ମୋ ବସି ମୃଦୁ ହସ ହସି 

      ପ୍ରଣୟ ବଲ୍ଲରୀ ସ୍ୱନେ ।


ଶଶାଙ୍କ ବଦନ କିଣି ନିଏ ମନ

      ତାମସ ତାରୁପ୍ୟ ନିଆଁ

ହୃଦ ଭରି ତ୍ରାସ ପ୍ରଖର ନିଃଶ୍ୱାସ

      ବୁଦ୍ ବୁଦ୍ ପ୍ରେମ ଧୂଆଁ ।


କଳା ମେଘି କେଶ ଲାଗି ଅଙ୍ଗ ବାସ 

       ତନୁରେ ବିଜୁଳି ମାରେ

ହୃଦୟ ବୀଣାର ସପ୍ତ ସ୍ୱର ତା'ର 

       ପ୍ରେମାପ୍ଲୁତ ହୋଇ ଥରେ ।


ଶର୍ବର ଶମ୍ବଳ ମାରି ବକ୍ଷ ସ୍ଥଳ

      ସିକ୍ତ କରି ବାସନାରେ

ସହଚରୀ ସାଜି ମୋ ପାଶେ ଆଉଜି

     ଶୂନ୍ୟତା ବିନାଶ ଧୀରେ ।


ପ୍ରକୃତି ବିଭୋର ମତୁଆଲା ଘୋର

        ପାଇ ତୁମ ପ୍ରେମ ସ୍ପର୍ଶ

ମଳୟ କେଶର ହୋଇ ମଧୁକର

       ଖେଳୁଥାଏ କେତେ ହର୍ଷ ।


ତରୁଣ ବୟସୀ କନ୍ଦର୍ପ ପ୍ରେୟସୀ 

       ଯୌବନ ଲହଡ଼ି ଢେଉ

ସୁନେଲି ସପନେ ତନ୍ଦ୍ରା ମଗନେ

      ଯେବେ ତୁ ଲାଜେଇ ଯାଉ ।


ତୋ ରୂପ କବରୀ ଭ୍ରମରଟି ଘେରି

      ପ୍ରେମ ମଧୁ କରି ପାନ

ପ୍ରଣୟ କାହାଣୀ ତିରିଛି ଚାହାଣି

      ଝିଙ୍କାରି ବି କରେ ଗାନ ।


ଅନୁଡ଼ା ପ୍ରେମିକା ତୃଷିତ ତନୁଜା

       ଅପରୂପା ଅନୁପମା

କାମନାରେ ଜାଳି ତୃଷାନଳ ଢାଳି

      ତୃପ୍ତ କର ରାଜଜେମା ।


ଲୋହିତ ଅଧରେ ପ୍ରେମ ସୁଧା ଝରେ

       ଜାଣ ବଶୀଭୂତ ମନ୍ତ୍ର

ଲାବଣ୍ୟ ପ୍ରତିମା ଆଗୋ ପ୍ରିୟତମା

        ପୀରତି ପୂରିତ ଯନ୍ତ୍ର ।


କାନନ କିସଳ ନିକୁଞ୍ଜ ତମାଳ

        ଲାଜକୁଳୀ ତରୁ ଲତା

କାମନାରେ ଜଳେ ସରମେ ଝାଉଁଳେ

       କି କହିବି ତୁମ କଥା ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract