Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokesh Kumar Jena

Abstract Classics Inspirational

3  

Lokesh Kumar Jena

Abstract Classics Inspirational

ମଦ ବୋତଲ

ମଦ ବୋତଲ

1 min
438



ତୁମକୁ ଦେଖିଲି    ହେ ମଦ ବୋତଲ 

     ମଶାଣିର କେଉଁ କଡ଼େ

ଜୁଇ ନେବା ପାଇଁ   ଏ ମଣିଷ ଆଜି 

    ତୁମରି ସାହାରା ଲୋଡ଼େ ।


ଠିପି ତୁମ ଖୋଲା   ହୋଇ ତୁମେ ମେଲା 

      ଅସହାୟେ ପଡ଼ିଅଛ

କବାଡିଆ ବାଲା    ଦେଖିପାରୁ ନାହିଁ 

      ଭୂତ ଗହଣରେ ଅଛ ।


ନିରୀହ ଚାହାଣୀ    କହି ଦେଉଥିଲା 

      ତ୍ୟାଗ ଓ ତିତିକ୍ଷା ମନ୍ତ୍ର

ତୁମ ଅନ୍ତଃ ରସ     ପିଇ ଦେଲା ପରେ 

      ମଣିଷଟି ସାଜେ ଯନ୍ତ୍ର ।


ତୁମ ଉପସ୍ଥିତି      ଆନନ୍ଦ ଭରିଛି 

      ରାତିକୁ କରିଛି ଦିନ

କି ଦୋଷ କରିଛ    ହେ ମଦ ବୋତଲ 

     ହୁଅ ଏତେ ହୀନିମାନ ।


ତୁମକୁ ଦେଖିଛି     ଯାନି ଯାତ୍ରା ପରେ 

     ନାମ ଯଜ୍ଞ ସଙ୍କୀର୍ତ୍ତନେ

ବାହାଘର ଆଉ    ଜନ୍ମଦିନ ଭୋଜି 

    ରହିଥାଅ ସବୁ ସ୍ଥାନେ ।


ପୂର୍ଣ୍ଣ ଗର୍ଭା ଥିଲ    ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ଯେ ମୂଲ୍ୟ 

     କୋଟି ଆଦର ସୋହାଗ

ଫାଙ୍କା ହେଲ ଯେବେ  ଫିଙ୍ଗି ଦେଲେ ତେବେ 

      ହରାଇଲ ତୁମ ଦିଗ ।


ରାଜା ଠାରୁ ପ୍ରଜା    ନେତା ଠାରୁ ଚେଲା

      ଅସରନ୍ତି ସାଥୀ ଥିଲେ

ଅପରନ୍ତା କ୍ଷେତ୍ରେ    ଢଳ ଢଳ ନେତ୍ରେ

    କେମିତି ଯେ ଛାଡ଼ିଦେଲେ ।


କେତେ ବିଜ୍ଞ ପ୍ରାଜ୍ଞ    ବୁଦ୍ଧିଜୀବୀ ଜନେ

     ରାସ୍ତା କରେ ଗଡାଇଛ

ସେଥିପାଇଁ ତୁମେ      ଜିର୍ଣ୍ଣ ଅବୟବ

       ଧରି ପୁଣି ଗଡୁଅଛ ।


କଚେରୀ ପାଚେରୀ    ବାରଣ୍ଡା କଡ଼ରେ

     ବୋତଲଟି ପଡ଼ିଥାଏ

ସଭ୍ୟ ସମାଜଟି      ନ ଦେଖିଲା ପରି

      ମୁଁହଟିକୁ ମୋଡ଼ି ଦିଏ ।


ଅଇଁଠା ପତର      ଅଳିଆ ଗଦାରେ

     ଠିକଣା ହଜେଇ ଥିଲ

କବାଡିଆ ବାଲା      ହାତର ପରଶ

      ବଢାଇଲା ତୁମ ମୂଲ ।


ଆୟୁଷ ସରିଲେ     ଅଲୋଡ଼ା ଦେହକୁ 

      ଆର ପାରି ନିଏ ଯମ

କୁହ ତେବେ ଥରେ   ହେ ମଦ ବୋତଲ 

     ତୁମର ଏଠି କି କାମ ?




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract