Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarita Rani Mohanty

Action

3  

Sarita Rani Mohanty

Action

କହିବି କଥାଟେ

କହିବି କଥାଟେ

1 min
11.9K



ପ୍ରଗତିର ପଥେ ଆମ ଦୁନିଆ

ତଥାପି ମଣିଷ ହୁଏ ଛାନିଆ  l

ବାରତା ବାହାକ ଚିଠିଟି ଥିଲା

ଭାବନା କୁ ଲେଖି ସେ ଦେଉ ଥିଲା ll


ବୁଦ୍ଧି କୁ ପ୍ରଖର କଲା ମଣିଷ

ନ ରହିଲା ଆଉ ତା ଅବଶୋଷ l

ଫୋନ୍ ଟିଏ ପୁଣି କଲା ବାହାର

କାନରେ କଥାକୁ ଶୁଣିଲା ତାର  ll


ଏଥିରେ ଆଶା ତା ବାକି ରହିଲା

ଦେଖି କରି କଥା ହେବ ଭାବିଲା l

ଆଶା ବି ତାହାର ସଫଳ ହେଲା

ସ୍ମାର୍ଟ୍ ଫୋନ୍ ତାର କାମ କରିଲା  ll


କହୁଛି କଥାଟି ଶୁଣ ସଭିଏଁ

ଆଜି ଏ ସମୟ କିପରି ହାଏ l

ଫୋନ୍ ଯଦି ଆମ ପାଖେ ନ ଥାନ୍ତା

ପରିଚୟ ଆମ ଛପି ରୁହନ୍ତା  ll


ଗୃହ ବନ୍ଦୀ ଆଜି ହେଲେ ସଭିଏଁ

ବନ୍ଧୁ ପରିଚୟ ନ ଦିଏ କିଏ   l

ମାଆ ଛାତି ତାର କରେ ପଥର

ପିଲା ଅଛି ଯାଇ ସେ ବିଦେଶର ll


ଘରକୁ ଆସିବା ପାଇଁକି ମନା

ମାଆ ମନ କିଏ ବୁଝେ କୁହନା l

ବହୁ ଦୂରେ ଯାଇ ରହିଲେ ସବୁ

ସମୟ ସଭିଙ୍କୁ କରିଛି କାବୁ   ll


ଆଖି ଥରେ ଯଦି ଦେଖେ ପିଲାକୁ

ବୁଝାଇ ଦିଏ ତା' ନିଜ ମନକୁ   l

ଧନ୍ୟବାଦ ଦିଏ ଏହି ଯୁଗକୁ

ପ୍ରଗତି ବଳରେ ପାଏ ସବୁକୁ   ll


ହଉ ଅବା ନିଜ ହଉ କେ' ପର

ସଭିଏଁ ହୁଅନ୍ତି ଆଜି ନିଜର   l

କେତେ ମିଛ ସତ ହୁଏ ବାହାନା

କଥା ହେବାକୁ ସମୟ ହୁଏନା   ll


ମିଛରେ ବାହାନା କରି ସଭିଏଁ

କର୍ତ୍ତବ୍ୟର କଥା ମନେ ପକାଏ  l

ସବୁ କଥା ଆଜି ହୁଏ ସମ୍ଭବ

ଅତିଥି ଆଜି ଯେ ଫୋନ୍ କୁ ଭାବ ll


ଯେ' ଯାହା ଘରକୁ ଯିବାକୁ ମନା

ଫୋନ୍ ଥିଲେ ନାହିଁ କିଛି ବାହାନା l

ସମ୍ପର୍କ ଖବର ସବୁ ସମ୍ଭବ

ମନୋରଞ୍ଜନ ବି ଏ ଦେଉ ଥିବ  ll


ଦୁଃଖର ସାଥୀ ଏ ସୁଖର ସାଥୀ

ଆଜିର ସମୟେ ଇଏ ସାରଥୀ  l

ମାୟା ଜାଲ ସତେ ଦିଏ ବିଛେଇ

ସମ୍ପର୍କ ସବୁ କୁ ଦିଏ ଛନ୍ଦେଇ   ll


ସଭିଙ୍କୁ ଏକତ୍ର ଏ କରିପାରେ

ପରୋକ୍ଷରେ ଦୁଃଖ ହରଣ କରେ l

ସୁଖର ବାରତା ଦିଏ ବତାଇ

ଦୂରକୁ ନିକଟ କରି ଦିଅଇ    ll


ଯାହା ପାଇଁ ଆଜି ଏହା ସମ୍ଭବ

ମଣିଷ ବୁଦ୍ଧିକୁ ଟିକିଏ ଭାବ   l

ତେଣୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲି ତା ପରି ଚୟ

ଲଢେଇ ତା ସହ କରେ ସମୟ ll


ଯା ପାଇଁ କି ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଛି ତାର

ପରୀକ୍ଷା ନିଅନ୍ତି ଆଜି ତାହାର l

ଶରଣ ରକ୍ଷକ ଶରଣେ ଯିବା

ଏହି ବିପତ୍ତିରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବା  ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action