Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjan Kumar Brahma

Action Classics Inspirational

4  

Ranjan Kumar Brahma

Action Classics Inspirational

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ

1 min
307



ସକାଳୁ ସକାଳୁ ଅନ୍ୟଙ୍କୁ କହିବା 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଅତିଥିଙ୍କୁ ଅଭିବାଦନ ଜଣାଇ 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ହାତଯୋଡି ଅଧିକାରୀଙ୍କୁ କହିବା

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ହାଜିରାରେ ଶ୍ରେଣୀ ପିଲାଏ କୁହନ୍ତୁ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଲଘୁଜନ ଗୁରୁଜନଙ୍କୁ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ  ।

ଓଡିଶାରବାସୀ କୁହ ହୋଇ ଖୁସି

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ହଟିବ କଳଙ୍କ ଫେରିବ ଗୌରବ 

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଏକ ହେବ ଜାତି ଏକ ହେବ ଧର୍ମ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଜାଗିବ ଭ୍ରାତୃତ୍ୱ ମିଳିବ ଆନନ୍ଦ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ମାଆକୁ ସନ୍ତାନ ଜାତିକୁ ସମ୍ମାନ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଆନନ୍ଦ ବଢିବ ଏକତା ବଢିବ

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ତେବେ କିଆଁ ଡେରି ଶୁଭୁ ଶୁଭ ଭେରି

ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ।

ଏହାଠୁ ଅଧିକା ମା' ପ୍ରତି ଶରଧା 

କାହିଁ ବା କୋଉଠି ଅଛି ?

ବନ୍ଦି ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ପୟର 

ମମତାରେ ଭାଳୁଅଛି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action