ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ
ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ । ଆନନ୍ଦ ବଢିବ ଏକତା ବଢିବ ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ । ତେବେ କିଆଁ ଡେରି ଶୁଭୁ ଶୁଭ ଭ ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ । ଆନନ୍ଦ ବଢିବ ଏକତା ବଢିବ ବନ୍ଦେ ଉତ୍କଳ ଜନନୀ । ତେବେ କିଆଁ ଡେ...
ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନ ଆଶୀର୍ବାଦ ପାଇଁ ଲଘୁଜନ ଆସେ ଧାଇଁ ଭବିଷ୍ୟତ ପରା ଉଜ୍ବଳ ହୋଇବ ସେ କଥା କହି ନୁହଁଇ ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନ ଆଶୀର୍ବାଦ ପାଇଁ ଲଘୁଜନ ଆସେ ଧାଇଁ ଭବିଷ୍ୟତ ପରା ଉଜ୍ବଳ ହୋଇବ ସେ କ...