Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Fantasy Thriller

3  

kahnu charan sahu

Fantasy Thriller

କବିଟିର ମନକଥା

କବିଟିର ମନକଥା

1 min
285


ହଁ 

ମୁଁ କବି ନୁହେଁ 

କି ମୋ କବିତାରେ 

ତୁମ ହୃଦୟକୁ ସ୍ପର୍ଶ କରିଲା ପରି

ଆକର୍ଷଣୀୟ, ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ଶବ୍ଦ ନାହିଁ

ତୁମ ଜଖମୀ ହୃଦୟକୁ

ଆନନ୍ଦର ବାରିଧାରେ

ରସ ସିକ୍ତ କଲା ପରି 

ମୋ କଲମର ମୁନ 

ସେତେ ଟାଣୁଆ ନୁହଁ


ହଁ 

ଲେଖିବାର ପ୍ରୟାସରେ

ଅଜ୍ଞାନତା କୁ ଜାହିର କରେ

ହେଲେ କଣ ହେଲା

ତୁମକୁ ମୋ କବିତାର 

ପ୍ରେମିକା ବନେଇ ନ ପାରିଲେ !


ଅଗଣିତ ପାଠକ

ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ ମୋର

ଏ ଅଧାମରା ଜୀବନରେ 

କି ଅସଂଖ୍ୟ ପ୍ରସଂଶା ସାଉଁଟିବାର

କ୍ଷମତା ନାହିଁ ମୋ ଅନ୍ତରରେ


ସମାଜକୁ 

ଚିନ୍ହିଲା ପରେ ପରେ

ଆପେ ଆପେ ଚାଲି ଆସେ 

କାହିଁକି କେ ଜାଣେ

ବକ୍ଷରେ ଝଟ ପଟ ହେଉଥିବା

କେଇ ପୁଳା ଶବ୍ଦ 


ତୁମକୁ ଦେଇ ପାରେନି

ତୁମେ ଚାହୁଁଥିବା ଖୁସି 

ହେଲେ ମୁଁ ଅନେକ ପାଇଛି ଖୁସି

ମୋ ଅଜାଣତରେ


ବାସ !

ଲେଖିଲାଚେ 

ହୃଦୟର ଭାବନାକୁ 

ସହ୍ୟ କରି ନ ପାରି ଅନେକ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ


ତୁମେ ପସନ୍ଦ କର 

ଅବା ନ କର ତୁମେ ଜାଣ

ମୁଁ ତ କବି ନୁହେଁ 

ଅନୁଭାବି ଟିଏ ??

ଯାହା ଅନୁଭବ କରିପାରେ

ମୋ ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୃଦୟରେ

ଉପସ୍ଥାପନା କରେ କାଳେ ଦରଦଗୁଡା

ଆଉ ହଇରାଣ କରିବେନି 


ହେଲେ ତୁମେ 

ଖୁବ ନିଜର କରିନେଲ

ତୁମେ ନିଜର କରିବାକୁ ଚାହୁଁ ନ ଥିବା ହୃଦୟରେ

ଲେଖୁଛି , ଲେଖିବି 

ହୁଏ ତ ତୁମ ମନ କୁ ଜିଣି ନ ପାରେ

ହେଲେ ଶହେ ବଦଳରେ

ଜଣେ ପାଠକକୁ ନିଜର କରିଲେ

ଅନେକ ଖୁସି ଅନୁଭୂତ ହୁଏ ମୋ ଭିତରେ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy