Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Fantasy

3  

Panchanan Jena

Fantasy

ଭୋଗଡାଲା

ଭୋଗଡାଲା

1 min
151



କୁଆଁରୀ ଶୀତର କୋମଳ ପରଶ

   କାନ ମୂଳେ ଯାଏ କହି

ଚାଦର ନ ଘୋଡି ଫୁଲ ତୋଳୁଅଛି

    ଦାସ ଝିଅ ବୈଦେହୀ ।


ସିନ୍ଦୁରା ଫାଟିନି ଉତ୍ତରା ମର୍ଦାନୀ

  ରେଜାଇ ଭିତରେ ସର୍ବେ

କାଳି ଅନ୍ଧାରରୁ ଘରୁ ବାହାରିଛି ଧରି

   କଳା ପଲିଥିନ୍ ଗର୍ବେ ।


କାକର ବିନ୍ଦୁରେ କାଲୁଆ ପାଦରେ

   ଗଛ ଡାଳ ମୋଡ଼େ ଥରି

ଫୁଲ ଡେମ୍ଫ ଧରି ତଳକୁ ଉଟାରୀ

  ପୋଛିନିଏ ଗଣିକରି ।


ଟଗର ମନ୍ଦାର ମଲ୍ଲୀ କନିଅର

   ଗେଣ୍ଡୁ ତମାଳ ସେବତୀ

ଛୋଟ ନଗି ଧରି ବୁଲେ ଘିରିଘିରି

   ବ୍ରାହ୍ମ ମୁହୁର୍ତ୍ତରୁ ନିତିପ୍ରତି ।


ଫୁଲ ଚୋରି କରି ପୂଜାରେ ଆଦରି

  ବିଭୁ ପାଦେ ସମର୍ପଣ 

ହେବ ବା କେମିତି ମନବାଞ୍ଛା ସିଦ୍ଧି

  କୁହ ଭାଇ ଜନ୍ତୁରାଣ ?


ବାଡି ଫୁଲହାର ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ସୁମର

  ଭକ୍ତି ଅନୁରାଗ ସ୍ଵତଃ

ମାଗଣା ଆଦାନ ଚୋରା ସଂପ୍ରଦାନ

   ଅସନ୍ତୁଷ୍ଟ ବିଭୁ ନିତ୍ୟ ।


ସବୁ ତାଙ୍କୁ ଜଣା ତାଙ୍କରି ଭିଅଣା

   ବିଶ୍ଵନିୟନ୍ତା ସେ ହରି

ଭାଗ୍ୟ ଭୋଗ ଡାଲା ତାଙ୍କରି ଆହୁଲା 

  କୃପା କୈବଲ୍ୟ ଦୈତାରୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy