Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rina Parida

Action Inspirational

4  

Rina Parida

Action Inspirational

ଜୀବନ ଏକ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ

ଜୀବନ ଏକ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ

1 min
277


କେବେ କବି ଟିଏ ହୋଇ ଲେଖେ କବିତା

ଏ ମୋର ହୃଦ ମନ୍ଦିରରେ

ଲେଖୁଛି, ଜାଗୁଛି, ଉଠୁଛି,ଗାଉଛି

ଏ ଧରା ଧାମ ରେ ।


ଗାୟିକା ନୁହେଁ ମୁ ଗୀତ ଗାଏ କେବେ

ପ୍ରଭୁ ତୁମ ରି ଚରଣେ

ନାୟିକା ନୁହେଁ ମୁ ଅଭିନୟ କରେ

ଏ ଜୀବନର ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ ରେ ।


ଭକତ ଟେ ନୁହେଁ ପୁଣି ଭକତି କରେ

ଏଇ ଧରମ ସାଗରରେ

ଶିକ୍ଷିକା ନୁହେଁ ମୁ ଶିକ୍ଷାଦାନ କରେ

ଏ ଜୀବନ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚରେ ।


ନାରୀ ଟିଏ ତ ମୁ ଅଟଇ

ଏ ପଙ୍କିଳ ପରିବେଶରେ

ନୁହଇ ଗାୟିକା ଅବା ଲେଖିକା

ନୁହଇ କବି ନୁହେଁ ମୁ ଶିକ୍ଷିକା ।


ନୁହଇ ମୁ କିଛି କରି ଚାଲିଛି ଏଇ ସୋପାନ

ବିଧାତାଙ୍କ ନିର୍ଦେଶରେ

ଦେଖୁଛନ୍ତି ସେ ମୋ ସବୁ ସୋପାନକୁ

ସୃଷ୍ଟିର ଏ ଦୂରଦର୍ଶନରେ ।


ଖାଲି ମୁ ମାଧ୍ୟମ ଏ ଭବଶାଗରେ

ସେ ସବୁର ମୂଳ

ତଉଲିବେ ସେ ଧର୍ମ ନିକିତିରେ

ମୋ ପାପ, ପୁଣ୍ୟର ସବୁ କାଳ ।


ମୋ ପାପ, ପୁଣ୍ୟକୁ କରିବେ ସେ ଗଣନା

କରିବେ ସେ ଅଭିନୟର କଳନା

ଦେଖି କେବେ ହସିବେ, କେବେ ହେବେ ବିଚଳିତ

ସୃଷ୍ଟିର ସର୍ଜନାରେ କେତେ ପୁଣି କବଳିତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action