Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rina Parida

Classics Inspirational

4  

Rina Parida

Classics Inspirational

ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କ ସୃଷ୍ଟିର ସର୍ଜନା

ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କ ସୃଷ୍ଟିର ସର୍ଜନା

1 min
307


ମନ ମଧୁବନ ରାଗ ବିଳାସ ମଞ୍ଜରୀ 

ଅଳଙ୍କାର ତଵ ଚରଣେ

ଶବ୍ଦ ବିହୀନ ମମ କଲମର କାଳି

ସର୍ଜିବାକୁ ପଦ ତୁମ୍ଭ ପାଦ ପଙ୍କଜେ ।


ନିରର୍ଥକ ଏ ମୂଢ଼ ମନ

କଳ୍ପନା ଜଳ୍ପନା ଭାଵନାର

ଭାବ ସିନ୍ଧୁତୀରେ ନିମିଷକେ ଘୁରେ

ଜଞ୍ଜାଳ ବିଷାଦ କାଳ ସ୍ରୋତରେ ।


ସମୟ ସମୀପେ ଅନୁଭବୀ ନେତ୍ରେ

ଦିଶେ ଅପରୂପ ବିଭବ

ଅଜ୍ଞାତ ମୋତେ ଅକିଞ୍ଚନ ଯେହ୍ନେ

ତୁମ୍ଭ ସର୍ଜନା ଲୀଳାର ପରାଭବ ।


ସୃଷ୍ଟି ଅବିସ୍ତୃତ ତୁମ୍ଭ ସର୍ଜନା କଳାର

ଅପରିସୀମ ଏ ବିଶ୍ୱଭୁବନ

ସମୀରଣ ମୃଦୁ ପରଶ

ଅରୁଣ ସୁନେଲି ଆଭା

ଶଶୀ ସୁଶୀତଳ ଶୋଭା

ଦୂର ଦିଗନ୍ତ ଏ ଅଦୁର ଗଗନ ।


ମାୟା ସଂସାରର ମାୟା ବାରିଧିରେ

ମୀନ ପ୍ରାୟ ହୁଏ କଲବଲ

ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ ବିଳାସ ଭୋଗର ଦର୍ପରେ

ଅହଂ ଭାବ ନେଇ ଚାହିଁ ରହେ ହୋଇ ବଲବଲ ।


ମାୟା ସରୋବର ବିଶାଳ ଧରାରେ

ଜନ୍ମ ନେଲି ମହୀ ତଳେ

କାମନା ବାସନା ଭରି ମୋ ତନୁରେ

ନିକ୍ଷେପିଲ ତୁମ୍ଭେ ଅବନୀରେ ।


ଜନ୍ମ ପୂର୍ବୁ ମା'ର ଗର୍ଭରେ

ଭଜୁଥିଲି ତୁମ୍ଭ ନାମ

ସଂସାରକୁ ଆସି ମାୟା ମୋହେ ହଜି

ମାୟାବିନୀ ହୋଇ ଭୁଲିଲି ତୁମ ହରି ନାମ ।


ଶେଷ ସମୟରେ ମନେ ପଡ଼ିଯାଏ

ହରି ନାମ ହରି ଜଣାଣ

ମୋକ୍ଷ୍ୟ ଲାଗି ପୁରାଣ ଶାସ୍ତ୍ର ଭାଗବତ ଶ୍ରବଣେ

କରେ ଅର୍ଚ୍ଚନା ଭକ୍ତି ଅର୍ଘ୍ୟ, ପାରାୟଣ ।


କଳ୍ପେ ମନେ ମନେ ଚିନ୍ତେ ନିତି ଦିନେ

ବର୍ଣ୍ଣିବାକୁ କିଛି ପ୍ରଭୁ ତୁମ୍ଭ ସର୍ଜନା

ପାରେନା ଜାଣି ଦେବି କେଉଁ ଅଳଙ୍କାର

ଶବ୍ଦ ନାହିଁ ମୋର ନାହିଁ ଜ୍ଞାନ ସାହିତ୍ୟର

କି ରୂପେ ବର୍ଣ୍ଣିବି ତୁମ୍ଭ ସର୍ଜନା ଚାତୁରୀ ଲୀଳାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics