Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Action Inspirational

4  

Kshitish Jena

Action Inspirational

କେତୋଟି କଥା

କେତୋଟି କଥା

1 min
234



ଆଜିର ଯୁଗରେ ମାର୍ଗ ଦୁର୍ଘଟଣା

ଘଟୁଅଛି ପରା ନିତି

ନିମିଷକେ ଏଥିଯୋଗୁଁ ସଭିଙ୍କର

ହୋଇଥାଏ ବହୁ କ୍ଷତି ।

ଅନେକ ସମୟେ ଦୁର୍ଲଭ ଜୀବନ

ହୁଏ ଏହାଦ୍ଵାରା ଶେଷ

କେତେକ ଦିଗକୁ ରଖିଲେ ଦୃଷ୍ଟିରେ

ଦୁର୍ଘଟଣା ପାଏ ହ୍ରାସ ।

ଗାଡ଼ି ଚଲାଇବା ପୂର୍ବରୁ ଯାନକୁ

ପ୍ରଥମେ ତନଖି ନିଅ

ବାମପଟ ଛାଡ଼ି ଦକ୍ଷିଣରେ ଗାଡ଼ି

କେବେହେଲେ ନଚଲାଅ।

ମାର୍ଗ ଅତିକ୍ରମ ବେଳରେ ଉଭୟ

ପାର୍ଶ୍ଵକୁ ଆଗେ ଚାହିଁବ

ଗାଡ଼ିଥିଲେ ଦୂରେ ଅଥବା ନଥିଲେ

ରାସ୍ତା ପାର ହୋଇଯିବ ।

ଦୁଇରୁ ଅଧିକ ଲୋକ ବସନାହିଁ

ମଟର ବାଇକ୍ ମାନେ

ଫୋନ୍ ରେ ନଗପି ଚଲାଅ ଚାଳକ

ଗାଡ଼ି ଧିର ସ୍ଥିର ମନେ ।

ହେଲ୍‌ମେଟ୍ ପିନ୍ଧି ଥିଲେ ଚାଳକର

ନହୁଏ ମସ୍ତକ କ୍ଷତି

ସିଟ୍ ବେଲ୍ଟ୍ ନାଇ ଚଲା ଭାରୀ ଯାନ

ବିପଦୁ ପାଇବ ମୁକ୍ତି ।

ଅଲଗା ଗାଡ଼ିର ସୂଚକ ଉପରେ

ଦିଅରେ ସର୍ବଦା ଧ୍ୟାନ 

ସଠିକ୍ ସୂଚକ ଦେଇ ସଦାବେଳେ

ଚଲାଅ ଚାଳକ ଯାନ ।

ନିଶା ଛାଡ଼ି ଅବା ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖି ଯେବେ

ଚଲାଏ ଚାଳକ ଗାଡ଼ି

ସଠିକ୍ ବାଟରେ ଚାଲିଥାଏ ଯାନ

ନଯାଏ ଅନ୍ୟତ୍ର ମାଡ଼ି ।

ସଡ଼କରେ ତ୍ରୁଟି ରହେ ଯଦି ଆପେ

ଦୁର୍ଘଟଣା ହୋଇଥାଏ

ରହିଲେ ସର୍ବଦା ସଡ଼କ ସୁରକ୍ଷା

ଜୀବନ ହିଁ ରକ୍ଷା ହୁଏ ।

ଯାଅନାହିଁ ଯାତ୍ରୀ ଗାଡ଼ିରେ ଓହଳି

ଅଥବା ଉପରେ ବସି

ଦ୍ରୁତ ବେଗେ ଗାଡ଼ି ଗଡ଼ିଲେ ଉପରୁ

ତଳକୁ ପଡ଼ିବ ଖସି ।

ଗାଡ଼ି ଚଲା ଧିରେ ଦେଇ ଧ୍ୟାନ ତୁମେ

ଟ୍ରାଫିକ୍ ସଙ୍କେତ ପ୍ରତି

ଧିରେ କାର୍ଯ୍ୟସିଦ୍ଧି ଦ୍ରୁତଗତି ପରା

ଅଟଇ ମହାବିପତ୍ତି ।



Rate this content
Log in