Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Drama

3  

Bijay Prusty

Drama

ଜଗନ୍ନାଥ ମୁଁ ଜଗତ କର୍ତ୍ତା

ଜଗନ୍ନାଥ ମୁଁ ଜଗତ କର୍ତ୍ତା

1 min
203



ଜଗତ କରତା ନମାନିଲ ନାହିଁ

ନମାନ ଜଗତ ପତି

ମଣିଷ ଭଳିଆ ମଣିଷଟେ ହୁଅ

ଉତ୍ପାତ ହୁଅନି ଅତି I


ତୁମେ ସବୁ ମୋର ସନ୍ତାନ ସନ୍ତତି

ଦୋଷ ତୁମ ଧରିନାହିଁ

ଯେତେ ସବୁ ଭୁଲ କରିଦିଅ ତୁମେ

ମନକୁ ମୋ ନେଇନାହିଁ I


ତୁମ ରକ୍ଷାପାଇଁ ଅବତାର ନେଇ

ଜନମିଛି ବାରମ୍ବାର

ଦୁଷ୍ଟ ଶକତି ମୁଁ ବିନାଶ କରିଛି

କମାଇଛି ପାପ ଭାର I


ଏବେ ତୁମେସବୁ ଉତ୍ପାତ ହେଉଛ 

ମୋତେ ଧିରେ ଭୁଲିଯାଅ

ପତିତପାବନ କହିବାକୁ ମୋତେ

କେତେଯେ କୁଣ୍ଠିତ ହୁଅ I


ପିତାହୋଇ ମୋର ସନ୍ତାନ ସଂହାର

କରି ପାରିଲିନି ବୋଲି

କ୍ଷୁଦ୍ର ଅତି କ୍ଷୁଦ୍ର କରୋନା ଭୁତାଣୁ

ସେ ପାଇଁ ସର୍ଜନା କଲି I


ତୁମ ଆଖିକୁ ସେ ଦେଖା ଯାଉନାହିଁ

ତା ପାଖେ ଯାଉଛ ହାରି

ତଥାପି ପାପିଷ୍ଠ ହେଉଛ କୁଣ୍ଠିତ

ଡାକିବାକୁ ହରି ହରି I

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama