Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଇଂ. ଅଜୟ କୁମାର Er. Ajaya Kumar ବେହେରା Behera

Tragedy Inspirational

4  

ଇଂ. ଅଜୟ କୁମାର Er. Ajaya Kumar ବେହେରା Behera

Tragedy Inspirational

ହଡ଼ା ବନାମ ବୁଢ଼ା ବାପା

ହଡ଼ା ବନାମ ବୁଢ଼ା ବାପା

1 min
310


ଦାମୁଡ଼ି ବେଳରେ ବଳଦ ବାପୁଡ଼ା 

   ମାଲିକର ପ୍ରିୟ ଭାରି

ଖଟିଥାଏ ବୋଲି ଖାଇବାକୁ ପାଏ

  ସବୁଦିନ ପେଟ ଭରି ॥


ସେହିପରି ବାପା ପିଲାଙ୍କ ନିମନ୍ତେ

   କରୁଥାଏ ରୋଜଗାର

ସବୁ ଆବଶ୍ୟକ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରେ ବୋଲି 

   କରନ୍ତି ପିଲା ଆଦର ॥


ବୁଢ଼ା ହୋଇଯାଏ ବଳଦଟି ଯେବେ

   ପାରେନାହିଁ ଆଉ ଖଟି 

ଖାଇବା ନ ଦେଇ ମାଲିକଟି ତାକୁ 

   କଂସେଇକୁ ଦିଏ ବିକି ॥


ହଡ଼ା ପରି ବାପା ହୋଇଯାଇ ବୁଢା 

  ହେଲେ ରୋଜଗାର ଶୂନ୍ୟ 

ଵୃଦ୍ଧାଶ୍ରମେ ଛାଡି ପିଲାଏ ବାପାକୁ

  ସାରି ଥାନ୍ତି ତାଙ୍କ କାମ ॥


ଝୁରି ଝୁରି ହଡ଼ା  ଅତୀତକୁ ତା’ର

   ଆଖିରୁ ଲୋତକ ଝରେ

ଭୋକ ଉପାସରେ ପଡ଼ି ପଡ଼ି ଶେଷେ

  କଂସେଇ ହାତରେ ମରେ ॥


ହଡ଼ା ପ୍ରାୟ ବୁଢ଼ା ବାପାମାନେ ଏବେ

    ପିଲାଏ ମାଲିକ ପରି 

ଵୃଦ୍ଧାଶ୍ରମ ଯେହ୍ନେ କଂସେଇ ଖାନାରେ 

   ମରନ୍ତି ପିଲାଙ୍କୁ ଝୁରି ॥ 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy