Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Children

2  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Children

ଗରିବ ଘରର ସାଥୀ

ଗରିବ ଘରର ସାଥୀ

1 min
178


 

ଏବେ ସିନା ତୁମେ ବିଜୁଳି ଜାଳୁଛ ମୋତେ କି ଯାଇଛ ଭୁଲି ?

ଦିନଥିଲା ମୁହିଁ ଦିକିଦିକି ଜଳି ଆଲୋକ ଦେଖାଉଥିଲି ।


ଜଡ଼ାତେଲ ପରେ ମାଟିତେଲ ପିଇ ଜଳୁଥିଲି ସଳିତାରେ, 

ଅନ୍ଧକାର ଚିରି ବାଟକୁ ଦେଖାଇ ନେଉଥିଲି ଆଲୋକରେ ।


ମହମବତୀରେ ସଳିତା ଲାଗିଲା ଲୋକେ ଆଦରିଲେ ତାକୁ,

କାଚ ଲାଗିଗଲା ସୁବିଧା ହୋଇଲା ଲଣ୍ଠନ ଜାଳିବାକୁ ।


ଧୀରେ ଧୀରେ ପୁଣି ପମ୍ପଲାଇଟ ଜଳିଲା ଆଲୋକ ଦେଇ,

ଗ୍ୟାସ ଲାଇଟ ଆସିଗଲା ସିନା ମୋ ସରି କେ ହେବନାହିଁ ।


ବିଜୁଳି ଆଗରେ ହାରିଥିଲେ ସବୁ ମୁହିଁ ଝଲମଲ କରେ,

ବିଜୁଳି ହାରିଲେ ମୁହିଁ ଜଳିଉଠେ ଗରିବ ଲୋକର ଘରେ ।


ଅଳପ ଧନରେ ହାଲୁକା ପଣରେ କିଏ ସରିହେବ ମୋର ?

ଲିଭେନାହିଁ କେବେ ଝଡ଼ ବତାଶକୁ ନଥାଏ ଟିକେ ଖାତର ।


କେତେଥର ମୋର ରୂପ ବଦଳିଛି ପ୍ରଥମ ଡିବିରି ବତୀ,

ଲଣ୍ଠନ ମୁହିଁ କେତେ ଆକୃତିର ଅନ୍ଧାରକୁ ଗଲି ଜିତି । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics