Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanna Kumar Madala

Tragedy

3  

Prasanna Kumar Madala

Tragedy

ଏହି ସେ ଶ୍ରାବଣ

ଏହି ସେ ଶ୍ରାବଣ

2 mins
6.2K


ବିରାଗ ରସରେ ଅତି ଅବଶରେ

ନିତି ତ ସାଥୀକୁ ଝୁରେ

ନିବିଡ ନିଶାରେ ଅଜଣା ଦିଶାରେ

ବାହାରିଲି ବୁଲି ପୁରେ ।

ବିଷ ତୁଲ୍ୟ ମଣି ସମାଜ ଚଳଣି

ନିଶୀଥରେ ଏକା ଏକା

ହେଲି ନିଶାଚର ଭୂତ ପିଶାଚର

ନମିଳିଲା କାହିଁ ଦେଖା ।

ବିରହେ ମୁଁ ବାଇ ନଦୀ ପାଶେ ଯାଇ

ଦେଖିଲି ଉଜାଣି ସୁଅ

ଭାବୁଥିଲି ସାହା ବିନୁ ନାହିଁ ରାହା

ତ୍ୟାଗୀ ପଛେ ଯେତେ ହୁଅ ।

ଶ୍ରାବଣର ପାଣି ମୋ ଆଖିରୁ ଜାଣି

ଧୋଉଥିଲା ସିନା ଲୁହ

ବିରହରେ ଯେବେ ଉବୁଟୁବୁ ତେବେ

କା' ଆଗେ କହନ୍ତି କୁହ ।

ନଥିଲା ଭରସା ଅସରା ବରଷା

ଗରଜେ ତ ସାଇଁ ସାଇଁ

ମାଡୁଥିଲା ଜଳ କୂଳକୁ ପ୍ରବଳ

ମାଟିରୁ ଅତଡା ଖାଇ ।

ପ୍ରେମେ ଇଚ୍ଛି ଜୟ ଛାଡି ପ୍ରାଣଭୟ

ଲମ୍ଫ ଦେଲି କେଉଁ ଆଶେ

ଭାସିଗଲି ଜଳେ ସେହି ସ୍ରୋତ ବଳେ

ତଥାପି ନଥିଲି ପ୍ରାସେ ।

ଥିଲା ମୋ ସ୍ମରଣ ଛାତିର ସ୍ପନ୍ଦନ

ଭଉଁରୀରେ ଯେବେ ଫଶେ

ଜୀଇଁ କ୍ଷୀଣଶ୍ବାସେ ଊର୍ଦ୍ଧ୍ବେ ଆସି ଭାସେ

ସତେ କି କାହାର ବଶେ ।

ବହି ନିଜ ଭାର ନଦୀ ହେଲି ପାର

ଛୁଇଁଲି ନିକଟେ ପଠା

ଏହି ସେ ଶ୍ରାବଣ ଥିଲା କି ରାବଣ

କରୁଥିଲା ମୋତେ ଥଟ୍ଟା ।

କହୁଥିଲା ଧିକ କେମନ୍ତ ରସିକ

ପାରିବୁ କି ଆଉ ଜିତି

କିଏ ଅବା ବାଳୀ ଅଙ୍ଗମାନ ଚାଳି

କରିବ ରେ ତୋତେ ପ୍ରୀତି ?

ଫେରି ନିଜ ଦ୍ବାରେ ଭାଲେ କର ମାରେ

ବାରମ୍ବାର ଆସେ ହାଇ

ଆକୁଳ ମୋ ହିୟା ଚାହୁଁଥାଏ ପ୍ରିୟା

ଆସନ୍ତା କି ପାଶେ ଧାଇଁ ।

ମଣିହରା ଫଣୀ ନିସ୍ତେଜ ମୁଁ ମଣି

ନିଜକୁ ଦେଲେ ବି ଜାଳି

ସହିବାକୁ ଆଉ ବାକି କେତେ ଦାଉ

ମରଣ ନହେଲା ଭାଳି ।

ନବବଧୂ ବେଶେ ଆସିବ କି ଶେଷେ

ଆନ ସାଥେ ହୋଇ ବିଭା

ଆଶ୍ଵାସି ସଧୀରେ ଫେରିଲେ ଅଧୀରେ

ମରି ଜୀଉଁଥିବି କିବା !

ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା

ଘର ନଂ - ଏଫ୍ / ୧୩

ସେକ୍ଟର - ୪

ରାଉରକେଲା - ୭୬୯୦୦୨


Rate this content
Log in