Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Romance

3  

Prasanna Kumar Madala

Romance

ମଉଳା ଗୋଲାପ

ମଉଳା ଗୋଲାପ

1 min
234



ମୋ' ମନ ଭିତରେ    ମହକ ବିତରେ

ସ୍ମୃତିର ସେ ମଧୁବନ

ଜାଣିଥିବ ସତେ     ସୁଖରେ ନିରତେ

ବିତିଥିଲା ଯଉବନ ।


କଲି କେଉଁ ପାପ   ମଉଳା ଗୋଲାପ

ଧରି ଗୋ' ଭାବୁଛି ହାତେ

ତାଜା ନାହିଁ ଗନ୍ଧ      ତଥାପି ସମ୍ବନ୍ଧ

ମାରୁଛି ଝୁରାଇ ରାତେ ।


ଦେଇଥିଲ ଯାହା     ସାଇତିଛି ତାହା

ଅତି ଆଦରରେ ରଖି

ସ୍ମୃତିକୁ ତୁମରି       ଝୁରୁଛି ଗୁମରି

ପିଞ୍ଜରାବଦ୍ଧ ଏ ପକ୍ଷୀ ।


ତୁମ ପାଶେ ଲୟ    ରଖି ଯେ ସମୟ

କେମିତି ଯାଇଛି ବିତି

ପାରିବନି ବୁଝି     ନିଜ ସାଥେ ଯୁଝି

ହାରିଛି କେବଳ ନିତି ।


ଋତୁରଙ୍ଗ ବୋଳି   ଖେଳୁଥିଲି ଦୋଳି

ଫଗୁଣର ସୁଖ ଭାଳି

ତୁମରି ବିହୁନେ    ଆଜି କାନ୍ଦି ତୁନେ

ବିରହେ ନିଜକୁ ଜାଳି ।


କେତେ ଆନନ୍ଦରେ   ତୁମ ସୁଗନ୍ଧରେ

ବିଭୋର ଥିଲି ମୁଁ ଦିନେ

ଅଭୁଲା ସେ ପ୍ରୀତି     ଭିନ୍ନ ପରିସ୍ଥିତି

ଭୋଗୁଅଛି ପରାଧୀନେ ।


ଯେଉଁ ଭାବ ରଖି   ସେକାଳେ ପରଖି

ପୀରତିର ପରିଭାଷା

କହିଥିଲ କାନେ   ମୋର ଅବଦାନେ

ପୁରିଲା ନାହିଁ କି ଆଶା ?


ନିଜେ ଖାଇ ରାଣ   ଥିବା ଯାଏଁ ପ୍ରାଣ

ନଭୁଲିବା ପାଇଁ କହି

ଏମିତି ଝୁରେଇ     ରହିଲ ଦୂରେଇ

ଜୀଇଁଛି ଯାତନା ସହି ।


ବୟସ ତ ବିତି      ଯାଇଛି ଅତିଥି

କିପାଇଁ ହୋଇବ ଆଉ

ବିରାଗ ସରାଗ     ମଧ୍ୟେ ମୁଁ ସଜାଗ

ପ୍ରେମ ଏ' ଅମର ଥାଉ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance