Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandra Vanu Malik

Romance

4  

Chandra Vanu Malik

Romance

ତୋ ପ୍ରୀତିର ନିଶା

ତୋ ପ୍ରୀତିର ନିଶା

1 min
914


ନିଶାର ନିଶବ୍ଦ ପାଚେରୀକୁ ଲଙ୍ଘି

ଛୁଏଁ ତୋ ସ୍ମୁତି ତରଙ୍ଗ,

ମନେ ଭାସେ ତୋର ବଦ୍ମାସ୍ କାମ

ରଚି ଥିଲୁ ମୋର ସଙ୍ଗ ।


ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ବାନ୍ଧି ରଖି ମୋତେ

ପିଇଗଲୁ ପ୍ରୀତି ମଧୁ,

ସାରା ଦେହ ଛୁଇଁ ତୋ ନାଁ ଲେଖିଲୁ

ସତେ କି ମୁଁ ତୋର ବଧୂ ।


ତୋ ସ୍ମୁତିରେ ରାତି ଶେଜ ସଜାଉଛି

ଓଢଣୀ ଦେଉଛି ଖୋଲି,

ପାଉଁଜି ଖୋଲୁଛି ଝୁମୁକା ଖୋଲୁଛି

ପୀରତି ରଚିବୁ ବୋଲି ।


ତୋ ପ୍ରୀତି ବର୍ଷାରେ ପ୍ରୀତି ଉଛୁଳୁଛି

ଦେହରେ ଖେଳୁଛି ତାତି,

ଶୋଷ ବଢୁଅଛି ଓଠ ବି ଶୁଖୁଛି

ମଜା ଲାଗୁଛି ଏ ରାତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance