Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

4  

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ ଦୁର୍ଗା

ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ ଦୁର୍ଗା

1 min
469



ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ କୁଳକୁଣ୍ଡଳିନୀ

ଆଦ୍ୟାଶକ୍ତି ଦଶଭୂଜା,

ମହିଷାମର୍ଦ୍ଦିନୀ ଦେବୀ କାତ୍ୟାୟନୀ

ଘେନ ଆମ ଭକ୍ତି ପୂଜା ।


ବିନ୍ଧ୍ୟ ନିବାସିନୀ ତ୍ରିଶୂଳ ଧାରିଣୀ

ହୃଦେ ଆସ ଅବତରି,

ଦାନବଘାତିନୀ ଅଭୟ ଦାୟିନୀ

ଚରଣେ କରୁ ଗୁହାରୀ ।


ନିଶୁମ୍ଭହନନୀ ଭାବିନୀ ଭବାନୀ

ଦୋଷାଦୋଷ କର କ୍ଷମା,

ମୂଢ ଭକ୍ତ ମନ ଦିଅ ଦିବ୍ୟ ଜ୍ଞାନ

ଦକ୍ଷକନ୍ୟା ସତୀ ଉମା ।


ଅଭାବ ମୋଚନୀ ଜଗତ ଜନନୀ

ରକ୍ଷା କର ରକ୍ଷା କର,

ଦିଅ ଗୋ ଆଶିଷ ରହୁ ତୁମ ଯଶ

ମହାମାରୀ ହେଉ ଦୂର ।


କେଶରୀ ବାହିନୀ ମାତା ନାରାୟଣୀ

ଜଗଦମ୍ବା ମାହେଶ୍ୱରୀ,

ଏ ସଙ୍କଟ ବେଳେ ତୁମେ ନ ଚାହିଁଲେ

କେ ହେବ ସାହା ଆମରି ?


ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଦେବୀ ଭକ୍ତ ଅନୁଭବୀ

ଦେଖିଛି ମହିମା ତୁମ,

ବଇରୀର ଆଗ ଦେଖାଇ ଦିଅ ଗୋ 

ପୁଣି ତୁମ ପରାକ୍ରମ ।


ଛାର ଅଣୁ ହେଇ କେତେ ତାର ଛଇ

ଖେଳୁଛି ଭକତ ସହ,

କନ୍ଦେଇ ଜୀବନ ନେଉଛି ପରାଣ

କେମିତି ବଞ୍ଚିବୁ କହ ।


ଉତ୍କଣ୍ଠିତ ମନେ ସର୍ବ ଭକ୍ତ ଜନେ

ଅପେକ୍ଷାରେ ରାତିଦିନ,

ଜଗତ ଈଶ୍ୱରୀ ମାୟା ମହୋଦରୀ

ଆସି ରଖ ଭକ୍ତ ମାନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract