Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pravasini Senapati

Abstract

3  

pravasini Senapati

Abstract

ସତ ପାଏ ଆଜି ଫାଶୀ

ସତ ପାଏ ଆଜି ଫାଶୀ

1 min
130



ବଦଳି ଗଲାଣି ସମାଜର ରୀତି

ଲାଗଇ ଅଣନିଶ୍ୱାସୀ

ମିଛ ପାଏ କେତେ ଆଦର ସତ୍କାର 

ସତ ପାଏ ଆଜି ଫାଶୀ ।


ଅବିବେକି ଆଜି କ୍ଷମତାରେ ଅନ୍ଧ

ବିବେକି ଅଜ୍ଞାତ ବାସେ

ସରମେ ମରୁଛି ସତ୍ୟ ଆଜି କାହିଁ

ଅସତ୍ୟର ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟେ ।


ଯୋଗ୍ୟତମ ଆଜି ବୋଲାଏ ଅଯୋଗ୍ୟ,

ଅଯୋଗ୍ୟ ପାଏ ସମ୍ମାନ

ସରଳ, ନିରୀହ, ନିଷ୍କପଟ ଆଜି 

ହୁଏ ଖାଲି ହୀନିମାନ ।


ପ୍ରବଞ୍ଚକ ଆଜି ପ୍ରିୟ ସଭିଙ୍କର

ତ୍ୟାଗର ଯେ ନାହିଁ ମୂଲ

ଛଳନା ଭରା ଏ ସ୍ୱାର୍ଥ ର ସହର

ଆଉ ଲାଗୁନାହିଁ ଭଲ ।



Rate this content
Log in