Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସନ୍ତୋଷ କୁମାର ନାୟକ

Abstract Classics Inspirational

3  

ସନ୍ତୋଷ କୁମାର ନାୟକ

Abstract Classics Inspirational

ସ୍ବାଧୀନତାର ୭୫ ବର୍ଷ ପୂର୍ତ୍ତି

ସ୍ବାଧୀନତାର ୭୫ ବର୍ଷ ପୂର୍ତ୍ତି

1 min
144


ଦେଖ ଦେଖ

ଦେଖ ଦେଖ

ଆମ ଦେଶ ପ୍ରୀତି ଦେଖ,

ଚାଳ ଛପରରେ

ରାଜ ମହଲରେ

ଅତି ଆନନ୍ଦରେ

ପ୍ରତି ଘରେ ଘରେ

ଉଡୁଛି ଜାତି ବୈରଖ ।

ଦେଖ ଦେଖ


ଶୁଣ ଶୁଣ

ଶୁଣ ଶୁଣ 

ଆମ ରାଷ୍ଟ୍ର ଗୀତି ଶୁଣ

ସୁମଧୁର ସୁରେ

ଭକତି ଅନ୍ତରେ

ଅତି ଆଦରରେ

ପ୍ରତି କଣ୍ଠୁ ଝରେ

ଭାରତ ମାଆର ଗୁଣ ।

ଶୁଣ ଶୁଣ


ଚାଖ ଚାଖ

ଚାଖ ଚାଖ

ସ୍ବାଧୀନତା ସ୍ଵାଦ ଚାଖ,

ସଭିଏଁ ସମାନ

କହେ ସମ୍ବିଧାନ

ସାନ ବଡେ ଦିଅ

ଉଚିତ ସମ୍ମାନ

ଦେଶର ମର୍ଯ୍ୟାଦା ରଖ ।

ଚାଖ ଚାଖ


ଆସ ଆସ

ଆସ ଆସ

ଭାଇ ଭଉଣୀଏ ଆସ,

ପୂର୍ବ ପୁରୁଷର

ଗାଇ ଜୟକାର

ବିଜୟ ପଥରେ

ହେବା ଅଗ୍ରସର

ଈର୍ଷା ଦ୍ୱେଷ କରି ନାଶ ।

ଆସ ଆସ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract