Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRAMOD KUMAR SAHOO

Abstract Others

3  

PRAMOD KUMAR SAHOO

Abstract Others

ପୁରୀ

ପୁରୀ

1 min
200


ଆସ ବୁଲିଯିବା ପୁରୀ ,

             ଜଗା ଡାକେ ହାତ ଠାରି ।

    ବଡ ଦାଣ୍ଡେ ଭକ୍ତ ଭିଡ, 

              ପଣ୍ଡା ପଢ଼ିହାରୀ ମାଡ ।

     ନେତ ଦେଖି ଯିବୁ ! ମିତ, 

               ଭିଡକୁ ନହୋଇ ଭିତ ।

     ବାଇଶି ପାହାଚ ମେଳା, 

                ଭକ୍ତ ଜାକ ଭେଳା ଭେଳା ।

     କୋଭିଡି ଟେଏଷ୍ଟ ହବୁ ,

                ସୁରକ୍ଷିତେ ପ୍ରବେଶିବୁ ।

    ଚକାଆଖି ପାଖେ ମନ, 

                ଜାଣୁନାହି ରାତି ଦିନ ।

    ନରେନ୍ଦ୍ରରେ ସ୍ନାନ ଯୋଗ, 

                ହେବ କି ନହେବ ଭୋଗ ।

    କଳା ଶ୍ରୀମୁଖକୁ ଦେଖ, 

               ମିଛରେ ଭିଆଏ ଦୁଃଖ ।

    ମହାପ୍ରସାଦକୁ ଖାଇ, 

               ଆନନ୍ଦରେ ମୁଗ୍ଧ ହୋଇ ।

     ବାଇଶି ପାହାଚେ ବସି, 

                ମୋହ ନାଶେ ଯିବି ଭାସି ।

     ବାହା ମେଲା ପାଛୋଟାଣି, (ଦେଖି) 

                ଆଖିରେ ଆସିବ ପାଣି ।

     ସମୁଦ୍ର ସ୍ନହାନ କଥା, 

               ଭୁଲିବ କିପରି ମଥା ।

     ଶେଷେ ସ୍ୱର୍ଗଦ୍ୱାର ଯିବା, 

                ଇର୍ଶା ମୋହ ମୁକ୍ତ ହେବା ।

     ଆସ ବୁଲିଯିବା ପୁରି, 

               ଜଗା ଡାକେ ହାତ ଠାରି ।

      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract