Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Comedy Romance Others

3  

Santosh Kumar Nayak

Comedy Romance Others

କବିର ଘରଣୀ

କବିର ଘରଣୀ

1 min
198



କବିର ଘରଣୀ ସେଇ

(ଦେଖ)କବିର ଘରଣୀ ସେଇ,

କବିତାକୁ ଭାବେ ସଉତୁଣୀ ସମ

ଜମାରୁ ଆଦର ନାହିଁ ।


ଦିନକର କଥା ଭାଇ

(ଶୁଣ) ଦିନକର କଥା ଭାଇ,

କବି ଲେଖିଥିଲା ଗୀତି କବିତାଟେ 

ସରାଗରେ ଦେଲା ଗାଇ ।


ଘରଣୀର ମୁଣ୍ଡ ଟିଣ

(କବି)ଘରଣୀର ମୁଣ୍ଡ ଟିଣ,

କଳା ମେଘ ଭଳି ଗରଜି ଉଠିଲା 

କବି ତୁଣ୍ଡ ହେଲା କ୍ଷୀଣ।


ଯାଉଛି ମୁଁ ବାପଘର

(କହି) ଯାଉଛି ମୁଁ ବାପଘର,

ତମ ତମ ହେଇ ବାହାରି ପଡ଼ିଲା

ଯେମିତି ଧନୁରୁ ତୀର ।


କବି ବୁଝେନାହିଁ ଆହା

(ଭଲା) କବି ବୁଝେ ନାହିଁ ଆହା,

ଘରଣୀ କହୁଛି ମୁଁ ଗଲା ପରେ

କବିତାକୁ ହୁଅ ବାହା ।


ବିଚରା କବିର ମନ

(ଓଃ) ବିଚରା କବିର ମନ,

କବିତା ଲେଖାରେ ଭୁଲିଯାଇ ଥିଲା

ଘରଣୀ ଜନମ ଦିନ ।


ସେଦିନୁ ଦି ମାସ ହେଲା

(ଭାଇ) ସେଦିନୁ ଦି ମାସ ହେଲା

କି ଲେଖିବ କୁହ କବିତା ଫବିତା

କବିର ହୃଦୟ ଢିଲା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy