Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bishwanath Sethi

Tragedy

4  

Bishwanath Sethi

Tragedy

ଦୁଃଖ

ଦୁଃଖ

1 min
223


ସେ ଅଟେ ମନର ଅକୁହା ବେଦନା,

ହରେଇଦେବାର ସେ ଭୌତିକ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।

କାଳରାତ୍ରିର ସେ ଘନ ଅନ୍ଧକାର,

ଏକାକୀତ୍ଵଭାବର ଆର୍ତ୍ତଚିିତ୍କାର ।


ଭଙ୍ଗା ହୃଦୟର ସେ ମହାଶୂୂନ୍ୟତା,

ବିଫଳ ପ୍ରେମର ପୂର୍ଣ୍ଣ ନିରବତା ।

ଅପ୍ରିିିୟ ସତ୍ୟର ପ୍ରତିବିମ୍ବଟିଏ,

ପାଉଁଶ ତଳର ଜ୍ଵଳନ ସିିିଏ ।


ଦୁଃଖ ବେଳେବେଳେ ଝଡ ପରି ଆସେ,

ଜୀବନର ସବୁ ସୁଖକୁୁ ସେ ନାଶେ ।

ଜୀବନର ସିଏ କଷଟି ପଥର,

ଘଷି କରିଦିଏ ସବୁ ପରିିଷ୍କାର ।


ଆସିଥାଏ ସିଏ କେତେ ଯେ ରୂପରେ,

ପୁଣି ଆସେ କେବେ ତା' ସାଙ୍ଗ ସାଥିରେ ।



Rate this content
Log in