Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bishwanath Sethi

Others

4  

Bishwanath Sethi

Others

ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଯନ୍ତ୍ରଣା

1 min
279


ଯନ୍ତ୍ରଣା, ଯନ୍ତ୍ରଣା !

କେତେ ଭୟଙ୍କର ସତେ

ଏ ଶବ୍ଦ, ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଧ୍ୱନିିରେ

ଛାତିରେ ସୃଷ୍ଟି ହେଉଛି କମ୍ପନ ।

ତା'ରିି ତାଡନାର ବହାବହତାରେ

ସହସା ଖେଳିଯାଉଛି,

ଏକ ମହାଆତଙ୍କ, ତିିବ୍ରତର ହେଉଛି

ଛାତିର ହୃତସ୍ପନ୍ଦନ !

ଏ ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଉପସ୍ଥିତି

ଆବଶ୍ୟକ ବା କାହିଁଁକି ?

ଯନ୍ତ୍ରଣାର ସିଂହନାଦ ରଡିରେ,

ସମସ୍ତେ ଆଜି ଆତଙ୍କିତ, ସ୍ତବ୍ଧ !

ତା'ର ଆତଙ୍କରାଜରେ ସୁଖ,

ଶାାନ୍ତି, ଆନନ୍ଦ, ମଉଜ ମଉଜଳିସ

ସମସ୍ତେ ନିରବିି ଯାଇଛନ୍ତି ।

ଚାରିିଆଡେ ଶୁଭୁଛି ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାର,

ଏହାର ତାଣ୍ଡବଲୀଳା କେବେ ଯେ

ସରିବ, ତାହା ପ୍ରଶ୍ନବାଚି

ହୋଇ ଛିିଡା ହେଇଛିି !

ଏହାର ଆଗମନର ଟପ ଟପ ଶବ୍ଦ

ଶୁଣି ଭୟରେ ଥରି ଉଠୁଛି

ଛାତି,ଶରୀରରେ ଖେଳିଯାଉଛି

ଶିିିହରଣ ! ମନରୁୁ ଉଭାନ

ହେଇଯାଉଛି ଦମ୍ଭ ଓ ସାହସ ।

ଓଃ କିି ଯନ୍ତ୍ରଣା ! ତୁମେ ଚାଲିଯାଅ

ତୁୁମେ ବହୁ ଦୂୂୂରକୁୁ ଚାଲିଯାଅ ।

ତୁୁମେ ଆଉ ଆସିିିବନି ।



Rate this content
Log in