Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sonali Swapna Patra

Tragedy Fantasy Inspirational

3  

Sonali Swapna Patra

Tragedy Fantasy Inspirational

ଦୁହିତା

ଦୁହିତା

1 min
211


ବିଧିର ବିଧାନ କେ କରିବ ଆନ

ସଭିଏଁ ସେଥିରେ ଛନ୍ଧା,

ବାପ ଘର ଖେଳ ସରିଗଲାପରେ

ଝିଅ ପଡ଼ିଯାଏ ବନ୍ଧା ।


ଯେଉଁ ଅଗଣାରେ ଖେଳୁଥିଲା ଦିନେ

ସିଏ ହୁଏ ସାତ ପର,

ଅଜଣା ହାତରେ ହାତକୁ ସେ ରଖି

କରଇ ଘର ସଂସାର ।


ବାପା,ଭାଇ ପାଇଁ କେତେ ଅଲିଅଳି

ମାଆର ସେ ଗଣ୍ଠିଧନ,

ପରକୁ ଆପଣା କରିଦେଇପାରେ

ଧନ୍ୟ ଅଟେ ତା ଜୀବନ ।


ବେଦୀ ଉପରେ ସାତଘେରା ନେଇଣ

ନୂତନ ଜୀବନ ଗଢେ,

ତଥାପି ଭୁଲେନି ଧୁଳିଖେଳ କଥା

ସ୍ମୃତିକୁ ସାଉଁଟି ପଢେ ।


ବାପଘରେ ସେହି ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପ୍ରତିମା ଟିଏ

ଶାଶୁଘରେ ସୁହାଗିନି,

ଦୁଇକୁଳ ପାଇଁ ହିତ ସେ ସାଧଇ

ହୋଇଥାଏ ସ୍ଵାଭିମାନୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy