Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sudeshna Pradhan

Drama Inspirational

4  

Sudeshna Pradhan

Drama Inspirational

ଦୀର୍ଘସ୍ଥାୟୀ

ଦୀର୍ଘସ୍ଥାୟୀ

2 mins
492


ଟୁନା ମୁନା ଥିଲେ ଦୁଇଟି ସାଙ୍ଗ,      

ସବୁବେଳେ ବାଦବିବାଦ ରଙ୍ଗ |  

      

ଦୁହିଁଙ୍କର ସ୍କୁଲ ପଢ଼ା ସରିଲା,       

କଲେଜରେନାଁ ଲେଖା ହୋଇଲା  |      


ମନରେ ତାଙ୍କର ହେଲା ଭାଲେଣି,        

କେମିତି କଲେଜ ଯିବେରେ ପୁଣି ।

  

ମୁନା ବାପା କରୁଥିଲେ ଚାକିରୀ,          

ପୁଅକୁ ଦେଲେ ସେ ମୋଟର ଗାଡି |       

 

ଟୁନା ବାପା ଯେଣୁ ଥିଲେରେ ଚାଷୀ,

ସାଇକେଲଟିରେ ତା ମନ ଖୁସି |        


ଦିନପରେ ଦିନ ଗଲାରେ ଗଡି,           

ଦୁହେଁ ଯାଉଥାନ୍ତି କଲେଜ ପଢି |      

    

ମୁନା ମନେଥାଏ ଭାରି ଗରବ,          

ବୁଲାବୁଲି କରି କଲେଜ ଯିବ |          

 

ଟୁନା ପାଖେ କିନ୍ତୁ ସମୟ ନାହିଁ,        

ସାଇକେଲ ଯାଇ ଭଲ ପଢ଼ଇ |         


ଦିନୁଦିନ ମୁନା ହୁଏ ବାତରା,           

ସାଙ୍ଗସାଥି ଧରି ଗାଡିବୁଲା |         


ବଦଳିଗଲା ସମୟ ଚକ,             

କରୋନା କାଁହୁ ଅଇଲା ଦେଖ |         


ବଢିଲା ପେଟ୍ରୋଲ ଡିଜେଲ ଦର,         

କମ୍ପାନୀ ବନ୍ଦ କଲେ ସରକାର |         


ଏବେ ମୁନା ଦୁଃଖ ପଡିଲା ଭାଳି,        

ପାରୁନାହିଁ ଆଉ ମୋଟର ଚଢ଼ି |        


ଟୁନାବାପ ସିନା ଗରିବ ଚାଷୀ,          

ପରିବା ବିକଇ ବଜାରେ ଆସି |        


ରୋଜଗାର ସିଏ କରେ ସ୍ୱଚ୍ଛନ୍ଦେ,      

ସାଇକେଲେ ମୁନା ଯାଏ ଆନନ୍ଦେ |         


ତଁହୁ ଯେ ପରୀକ୍ଷା ସମୟ ହେଲା,         

ମୁନାର କଥା ନ କହିଲେ ଭଲା |         

 

ଟୁନା ଗଲା ସିନା ସାଇକେଲରେ,          

ମୁନା ଡରିକରି ମୋଟର କାଢ଼େ |      

  

ବାଟରେ ପୁଲିସ ଗାଡି ଧରିଲେ,           

ଗାଡି ପ୍ରଦୂଷଣ ଚେକିଂ କଲେ |      

   

ବହୁଦିନୁ ଯେଣୁ ଥିଲାରେ ପଡି,         

ପ୍ରଦୂଷଣ ତାର ଯାଇଛି ବଢ଼ି |          


ଫାଇନ ଆଦାୟ କଲେ ମୁନାକୁ,          

କହିଲେ ଗାଡି ଚାଲିବନି କାଲିକୁ |      

   

ମୁନା ହାତ ନେଇ ମଥାରେ ଦେଲା,         

ଟୁନା ସାଇକେଲେ ଯିବା ଦେଖିଲା |     

   

ଟୁନା ପଚାରିଲା ହେ ମୁନା ଭାଇ,         

ପରୀକ୍ଷା ଦେବାକୁ ଯିବ କି ନାହିଁ ।

    

ମୁନା କହିଲା ମୁଁ ଯିବି କେମିତି,           

ଗାଡି ଅବସ୍ଥା ମୋ ଅଟେ ଏମିତି |      

   

ଏହାଶୁଣି ତାକୁ କହିଲା ଟୁନା,            

ସାଙ୍ଗ ହୋଇ ଯିବା ଆସ ଭାଇନା |     

     

ଅତି ଆନନ୍ଦ ଯେ ଅଳପ ସ୍ଥାୟୀ,         

ଅତିଶୟ ଦିନେ ନାଶ ହୁଅଇ |        


ସାଇକେଲ ହେଲେ କଅଣ ହେଲା,       

ମୋଟର କାମ ବି କରଇ ଭଲା |         

  

ନାହିଁ ପ୍ରଦୂଷଣ ନାହିଁରେ ତେଲ,         

ପରିଶ୍ରମ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପକ୍ଷରେ ଭଲ |      

 

ଲାଇସେନ୍ସ ଲୋଡାନାହିଁ ଝୀଂଝଟ,         

ଶରୀର ଓ ମନ ଉଭୟ ସୁସ୍ଥ |       


ହେଲମେଟ, କାର୍ଡ ଲୋଡ଼ା ନୁହଇ,       

ପେଡଲ ମାରିଲେ ଚାଲେରେ ଭାଇ |      


ମୋଟର ଆୟୁଷ ପନ୍ଦର ବର୍ଷ,       

ସାଇକେଲର ତ ଦୀର୍ଘ ଆୟୁଷ |       

    

ମୁନା ହସି ହସି କହିଲା ଟୁନା,            

ଆଖି ଖୋଲିଦେଲୁ ମୋର ଭାଇନା |      


ସାଇକେଲ ନିଶ୍ଚେ କିଣିବି ମୁହିଁ,          

ଯେଣୁ ସାଇକେଲ ଅଟେ ଦୀର୍ଘସ୍ଥାୟୀ |       

 

ହସି ହସି ଦୁହେଁ କଲେଜ ଗଲେ,        

ପରୀକ୍ଷା ଦେଇଣ ପ୍ରସ୍ଥାନ କଲେ |


Rate this content
Log in