Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Durjyodhan Barik

Romance

4.0  

Durjyodhan Barik

Romance

ଧିରେ ଧିରେ ଫେରି ଗଲା

ଧିରେ ଧିରେ ଫେରି ଗଲା

1 min
273



ମେଘ ଅନ୍ଧକାର   ଝିପିଝିପି ବର୍ଷା 

     ଅସ୍ତାଚଳଗାମୀ ରବି,

କ୍ଷିୀ ଆଲୋକରେ  ଗାଆଁ ଗୋହିରୀରେ

     ଦେଖିଲି ପ୍ରିୟାର ଛବି ।


ଦେଖିଲି ପ୍ରିୟାକୁ    ଝରକା ଫାଙ୍କରୁ

    ଭିଜା ଭିଜା ତନୁ ତାର,

ହୃଦ ଆନ୍ଦୋଳିତ   ମନଟା ଚଞ୍ଚଳ

    ପାଶେ କେହି ନାହିଁ ମୋର ।


ଥର ଥର କଣ୍ଠେ   ଡାକିଲି ମୁଁ ତାକୁ

     ଆସିବୁ କି ମୋର ଘରେ , 

ଡାକ ଶୁଣି ମୋର   ଫେରି ପଡୁଥିଲା

    ଶାଢ଼ୀ ଲାଗିଲା ବାଡ଼ରେ ।


ତଳେ ଗଲା ପଡି   ଉଠି ଛିଡା ହୋଇ

    ଲାଜରେ ସେ ଚାହିଁ ଦେଲା ,

ବାଡ଼ୁ ଲୁଗା ଖୋଲି   ସ୍ମିତ ହସି ଦେଇ

    ଧିରେ ଧିରେ ଫେରି ଗଲା ।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance