Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Romance Classics Crime

3  

Satyanarayan Sahoo

Romance Classics Crime

ଡାଆଣୀ ଆଲୋଅ

ଡାଆଣୀ ଆଲୋଅ

1 min
143



ଆହା କି ସୁନ୍ଦର , ଦିଶୁଅଛି ଦପଦପ

ଦୂରରୁ ସତେ କି ଦୀପ

ନିଆଁଗିଳା ସେଇ ଡାହାଣୀ ମାଆଟା

କରି ଅଛି କିଆଁ କୋପ ।


ବଣ ଜଙ୍ଗଲ ଓ ପୋଖରୀ ତୁଠରେ

ଦିଶଇ ବହୁ ସଂଖ୍ୟାରେ

ନଈ କଡେ କଡେ ଗନ୍ଧିଆ ପାଳରେ

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ଚରେ ।


ଆଗ କାଳେ ଏଇ ଡାହାଣୀ ମାନେ ଲୋ

ଦିଶୁ ଥିଲେ ବହୁ ବେଶୀ

ଘୁଅ ଖାଇ ଖାଇ ପେଟକୁ ପୁରାଇ

ବୁଲୁଥାନ୍ତି ହସି ହସି ।


ଖିଲି ଖିଲି ହସ ବୁଣି ଦିଏ ରସ

ଡାହାଣୀ ମାଆ ମାନଙ୍କ

କେତେ ଯେ ପିଉସୀ , କେତେ ଯେ ମାଉସୀ

ବୋଲି ଚିହ୍ନା ଜଣା ଡାକ ।


ଚଳୁଥିଲା ଆଗ କାଳରେ ନିପଟ

ମଫସଲ ଅଞ୍ଚଳରେ ଲୋ

ଲୋକ ସଂଖ୍ୟା ବଢ଼ି ଯିବାରୁ ଯେ ଆଉ

 ଦିଶେନା ଡାହାଣୀ ଆଲୋ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance