Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Durjyodhan Barik

Thriller

4  

Durjyodhan Barik

Thriller

ଦାନ ମାଝୀ

ଦାନ ମାଝୀ

1 min
361


    

ଦାରିଦ୍ର୍ୟତାର ପାହାଡ ଉପରେ 

ସଂସାରର ପଥ

କେବେ ବୈଶାଖର ଝାଞ୍ଜି ତ 

କେବେ ମାଘର ବାଘ ପରି ଶୀତ

ଦୁଃଖ ସଦା ଜାକିଧରେ ପୌଷର ଜାଡ ପରି ।

ତଥାପି ଥକି ପଡିନି ଦାନ ମାଝି

ପରିବାରର ମଙ୍ଗ ଧରି ,

ଜୁଝୁଛି ଝଡ ସହ 

ଦିହ ଓ ମନର ବଳକୁ ଏକାଠି କରି ।


ରୋଗୀଣା ଭାରିଯାଟା ଛାଡିଦେଲା

ଅଧା ବାଟରୁ ହାତ

ତିନି ତିନିଟା ଝିଅଙ୍କ ଭାଗ୍ୟ ଓ ଭବିଷ୍ୟକୁ

ତା ହାତରେ ସଅଁପି ଦେଇ

ଚାଲିଗଲା ଆରପାରିକୁ ।

ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଡାକରାରେ

ଡାକ୍ତରଖାନାର ହତା ଭିତରେ ।

ଅଣ୍ଟିର ପଇସା ନିଅଣ୍ଟ ଥିଲା

ସ୍ତ୍ରୀର ଶବ ପାଇଁ ଗାଡି ଯୋଗାଡିବାରେ

ତଥାପି ହାରି ନାହିଁ ଦାନ ମାଝି

ପଛକୁ ଫେରେଇ ନାହିଁ ପାଦ

ବେଦିରେ ହୋମକୁ ସାକ୍ଷୀ ରଖି

ସାତ ଜନମକୁ ବାନ୍ଧିଛି ବନ୍ଧନ ।

ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ଛାତିରେ ଶିକୁଳି ଦେଇ

ଲୁହକୁ ଆଖିରେ ଶୁଖେଇ

ସ୍ତ୍ରୀର ଶବକୁ କାନ୍ଧରେ ବୋହି

ହୋଇଥିଲା ଘରମୁହାଁ ।


ବିଭିନ୍ନ ମିଡିଆର ଆଖି

ହୋଇଗଲା ସ୍ତବ୍ଧ

ପ୍ରଚାର ହେଲା ସଂବାଦ

ଲମ୍ବି ଆସିଥିଲା ସାହାଯ୍ୟର ହାତ ସଂବେଦନାର ବାର୍ତ୍ତା ।

ତା ଦୁଃଖ ପେଡିକୁ ସାଗରରେ ଭସେଇ ଦେବାକୁ

ମାଇପିଟା ସିନା ଚାଲିଗଲା

ଯାଉଯାଉ ମରଦଟାକୁ ଉଦ୍ଧାର କରିଦେଲା

ଦାରିଦ୍ର୍ୟତାର ସାଗରରୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Thriller