Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokanath Rath

Action Classics Inspirational

4.1  

Lokanath Rath

Action Classics Inspirational

ବୁଝିବ କିଏ

ବୁଝିବ କିଏ

1 min
421



କେଡେ ସୁନ୍ଦରରେ ଉଡୁଛି ବନ ମନ୍ଦିରରେ ଫର ଫର ,

ଗୀର୍ଜା ,ମସଜିଦ,ଗୁରୁଦ୍ୱାର ସବୁ ପରିଚିତ ଏବେ ସଭିଙ୍କର ।


ଏବେ ଲାଗେ ହୁଏ ,ପ୍ରତିଯୋଗିତା ପ୍ରମାଣ ପାଇଁ ଆସ୍ତିକତାର ,

ସଭିଏଁ ଭିଡନ୍ତି ,ନିଜ ପରିଚୟ ଲାଗି ହୁଅନ୍ତି ତତ୍ପର ।


ବଡ଼ିମା ଦେଖାଇ କରନ୍ତି ,ବଡ ଉତ୍ସାହରେ ନିଜର ପ୍ରଚାର ,

କିଏସେ କରିବ ସେମାନଙ୍କର ଏହି ଆଚାରର ସବୁ ବିଚାର ।


ବେଳେ ବେଳେ ପୁଣି ଲଢେ଼ଇ କରନ୍ତି ନିଜ ମଧ୍ୟରେ

ପ୍ରମାଣ କରିବାକୁ ,କିଏ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ସଭିଙ୍କ ଭିତରେ ।


ତାଙ୍କ ପ୍ରଚାର ପ୍ରସାର ଭ୍ରମିତ କରେ ସରଳ ପ୍ରାଣୀଙ୍କୁ

ଅସହାୟ ହୋଇ ,କାତରେ ବିନତି କରେ ସିଏ ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ।


ସେହି ଦେଖାଣିଆ ଆସ୍ତିକଙ୍କ ସତ୍ୟତା କେହି କରେ ଉଜାଗର ,

ଭର୍ତ୍ସିତ ହୁଏ ସିଏ ସମାଜରେ ,ପାଈ ନାମ ନାସ୍ତିକର ।


ସିଏ ସତ୍ୟର ସାଧକ , ଧର୍ମକୁ ସାଥି କରି ଚାଲିଥାଏ

ନାସ୍ତିକ ନୁହେଁ ସତ ,କିନ୍ତୁ ତାର ଆସ୍ଥାକୁ ନଦେଖାଏ ।


ବିଧାତାଙ୍କ ସୃଷ୍ଟି ଏହି ସଂସାର ,ସଭିଏଁ ଏଠାରେ ଯାତ୍ରୀ ,

ନାସ୍ତିକ ନୁହେଁ ସିଏ ,ସେଇ ବିଧାତାଙ୍କ ଏକ ସୃଷ୍ଟି ।


ବୁଝିବ କିଏ କହିବା କିଏ ଶୁଣିବାକୁ କେହି ନାହିଁ

କେବଳ ଜଣେ ଜାଣିଥାଏ ,ସବୁ ଦେଖୁଥାଏ ,ସ୍ରଷ୍ଟା ସେହି ।


ଆସ୍ଥାର ପ୍ରସଙ୍ଗ ଅଟେ ବଡ ବିସ୍ତାର ,ବୁଝିବ କିଏ

ଦେଖାଇ ନହେଲେ ଆଜିର ମଣିଷ ,ଏବେ ନାସ୍ତିକ ହୁଏ ।


ଯେତେ ଅନ୍ତରର ଭକ୍ତି ଦେଖାଇ ନଦେଲେ ,ବୁଝିବ କିଏ

ଏକାନ୍ତରେ ବସି ତାଙ୍କୁ ସ୍ମରଣିଲେ ,ଜାଣିବା ଭଲା କିଏ ।


ସେଥିପାଇଁ ଆଜି ପକୃତ ଭକ୍ତକୁ ନାସ୍ତିକର ନାମ ଦିଏ

ନର ରୂପେ ନାରାୟଣଙ୍କୁ ସିଏ ପୁଜଇ ,ବୁଝିବ କିଏ ।


ସବୁ ଧର୍ମକୁ ସମ୍ମାନ ଦେଇ, ଦିଏ ଭକ୍ତିର ପରିଚୟ

ବୁଝିବ କିଏ ଦୂର କରିବ ସଭିଙ୍କ ଏହି ସଂଶୟ ।


ବିଧାତା ଆମର ପଠାଇଛି ବଞ୍ଚିବାକୁ ,କର୍ମକୁ କରି ଆଧାର

ସିଏ ସବୁ କରଉଛି , ବୁଝିବ କିଏ ଏହି ସାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action