Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Abstract Action

4  

Bijay Prusty

Abstract Action

ପ୍ରାପ୍ୟ ମୋର ଦିଅ

ପ୍ରାପ୍ୟ ମୋର ଦିଅ

1 min
258



ମୁଁ କହୁଛି ବୋଲି 

ମନରେ କରୁଛ ରୋଷ

କେବେ ଚାହିଁଛ କି 

ନିଜଆଡେ ନିଜେ ଥରେ

ତୁମେ ଉପଭୋଗ 

କର ଯାହା ଯାହା ସବୁ

ସବୁଥିରେ ମୋର

ରକ୍ତର ରଙ୍ଗ ଦିଶେ I


ରକ୍ତ ପାଣିକରି 

ଗଢିଦେଲି ତୁମ ଘର

ଅୟସ କରୁଛ 

ଯେଉଁଠାରେ ଆଜି ତୁମେ

ଯୋଗାଇ ଦେଇଛି

ଖାଦ୍ୟ ମୁଁ ତୁମପାଇଁ

କେବେ କି ଶୁଣିଛ

ମୋ ଭୋକିଲା ପେଟ ସ୍ୱର I


ରଙ୍ଗୀନ ଚଷମା 

ପିନ୍ଧିଛ ଆଖିରେ ତୁମେ

ସେଇଥି ପାଇଁକି 

ଦୁନିଆ ରଙ୍ଗୀନ ଦିଶେ

କେମିତି ବା ତୁମେ

ଦେଖିବ ମୋ ଦୁଃଖ ଭାର

ଉଦଭ୍ରାନ୍ତ ତୁମେ

ଧନବଳେ ମନେ ମନେ I


ସେଥିପାଇଁ ସିନା

ଦୁଃଖୀ ମୁଁ କାଳେ କାଳେ

ନାହିଁ ଅଭିମାନ

ନାହିଁ କିଛି ରାଗ ରୋଷ

ଅପେକ୍ଷା କରିଛି

ସେଇ ଦିନଟିଏ ପାଇଁ

ଯେଉଁଦିନ ତୁମେ

ବୁଝିବ ମୋ ଶ୍ରମ ମୂଲ I


ସେଇଦିନ ଆଉ

ନାହିଁ ଆଉ ବେଶି ଡେରି

ଅନ୍ଧକାର ରାତି

ଆସିଲାଣି ପାହି ପାହି

ତୁମ ବ୍ୟବହାରେ

ଖୁସି ହେବି ମନେ ମନେ

ଶ୍ରମିକ ମୁଁ ମୋର

ନ୍ୟାୟ ସମ୍ମାନ ପାଇ I

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract