Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sasmita tripathy

Abstract Horror Tragedy

4.5  

sasmita tripathy

Abstract Horror Tragedy

ବର୍ଷା ଓ ମୋ ସ୍ମୃତି

ବର୍ଷା ଓ ମୋ ସ୍ମୃତି

1 min
436


ଲାଗେ ଭାରି ଭୟ ବରଷା ଆସିଲେ 

ପୁଣି ବର୍ଷା ଭିଜା ରାତି

ଆକାଶେ ବିଜୁଳି ଉଙ୍କି ମାରେ ଯେବେ 

ମନେ ମୋର ଖେଳେ ଭୀତି ।


ସେହି ବରଷା କୁ ଦେଖିଲେ ପୁଣି ମୁଁ

ହଜେ ସ୍ମୃତି ଆଢୁଆଳେ

ଭସାଉ ଥିଲି ମୁଁ କାଗଜ ର ଡଙ୍ଗା 

ସାଥି ଓ ସଙ୍ଗାତ ମେଳେ ।


ଚାଲି ଥିଲା ପ୍ରତିଯୋଗିତା ଟେ ପୁଣି 

ଡଙ୍ଗା ଭସାଣ କୁ ନେଇ

ଯାହା ଡଙ୍ଗା ଯେତେ ବେଶୀ ଦୂର ଯିବ

ସିଏ ହୋଇବ ବିଜୟୀ ।


ମସଗୁଲ୍ ଥାଉ ଖେଳରେ ଖେଳରେ 

ବର୍ଷା ପଡୁ ଥାଏ ଝରି 

ହେଲେ ଅଚାନକ ଘଡଘଡି ସହ 

ବିଜୁଳି ଟେ ଦେଲା ମାରି ।


ସେ ବିଜୁଳି ଆସି କ୍ଷଣକ ମଧ୍ୟରେ

ପଡିଲା ଆମରି ପାଶ

ବିଜୁଳି ପରଶେ ମୋ ସାଥି ଦିନେଶ

ପଡିଲା ହୋଇ ବେହୋସ ।


ଭୟ ଆତଙ୍କ ରେ ସବୁ ସାଙ୍ଗ ପିଲା 

ପ୍ରାଣ ମୂର୍ଚ୍ଛା ଦଉଡିଲେ

ଧୀରେ ଧୀରେ ଗାଁଆ ଗୋଟା ଲୋକ

ସେଠାରେ ଏକତ୍ର ହେଲେ ।


ଡାକ୍ତରଖାନା କୁ ତାକୁ ନିଆ ଗଲା 

ଫେରିଲାନି ତାର ହୋସ

ଡାକ୍ତର ବାବୁ ଫେରାଇଣ ଦେଲେ 

ଜୀଵନ ହୋଇଛି ଶେଷ ।


ସେହି ଦିନ ଠାରୁ ଆମ ଗାଁଆ ପିଲା

ଭସାନ୍ତିନି ଡଙ୍ଗା କେବେ

ବିଜୁଳି ଦେଖିଲେ ମନେ ଦକା ପଶେ

ଝରି ଯାଏ ଅଶ୍ରୁ ଲବେ ।


ଘଡଘଡି ଶବ୍ଦ ମନେ ହୁଏ ମୋତେ

ଆତସବାଜି ଆବାଜ

ମେଘ ରେ ଚପଳା ଆଲୋକ ଦେଖିଲେ 

ମନେ ମୋ ହୁଏ ଦରଜ ।


ଛାତି ଥରା ସେହି ବର୍ଷା ଭିଜା ସ୍ମୃତି

କହିବାକୁ ଲାଗେ ଡର 

ମନେ ପଡି ଗଲେ ଆଜିବି ସେଦିନ 

ହୃଦ ହୁଏ ଥରହର ।


Rate this content
Log in