Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sasmita tripathy

Abstract Classics Inspirational

4.5  

sasmita tripathy

Abstract Classics Inspirational

ଗୁରୁ ତୁମ ଗରୀୟାନ୍

ଗୁରୁ ତୁମ ଗରୀୟାନ୍

1 min
329


ଗୁରୁ ତୁମେ ମାତା ଗୁରୁ ତୁମେ ପିତା

ଗୁରୁ ତୁମେ ବିଦ୍ୟାଦାତା

ଗୁରୁ ତୁମେ ବ୍ରହ୍ମା ବିଷ୍ଣୁ ମହେଶ୍ୱର

ତୁମେ ତାରଣ କରତା ।


ହାତ ଧରି ନିଅ ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ଧାରୁ 

ତୁମେ ଜ୍ଞାନର ବଳୟ 

ଅଜ୍ଞାନ ଦେଶର ଉତ୍ତପ୍ତ ସହରେ 

ତୁମେ ଶୀତଳ ମଳୟ ।


ଜ୍ଞାନ ନିର୍ଝରିଣୀ କରୁଣା ସାଗର

ନର ରୁପୀ ନାରାୟଣ

ତଵ ପାଦପଦ୍ମ ଧ୍ୟାଇଲେ ଭକ୍ତିରେ 

ମୁଢ଼ ହୁଏ ବିଜ୍ଞଜନ ।


ଶିଳା ହୁଏ ମୂର୍ତ୍ତି ତୁମେ ଦେଲେ ଛୁଇଁ 

ଏମିତି କୁଶଳୀ ତୁମେ

ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ବିନା ଜୀଵନ ବନ୍ଧୁର

ନକ୍ଷତ୍ରର ଜ୍ୟୋତି ତୁମେ ।


ସତ୍ୟ ତ୍ୟାଗ ନିଷ୍ଠା ଲାଳିତ୍ୟ ପାଣ୍ଡିତ୍ୟ

ସାଧୁତା ଓ ମହାନତା

ତୁମ ଚରିତ୍ରର ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ

ହୃଦେ ନାହିଁ କପଟତା ।


ଆର୍ଯ୍ୟଭୂମି ଏହି ଭାରତ ଦେଶରେ

ଗୁରୁ ଶିଷ୍ୟ ପରମ୍ପରା

ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି ଗୁରୁଙ୍କ ପୂଜନେ

ଶିଷ୍ୟ ଯେ ଜିଣନ୍ତି ଧରା ।


ଉପମନ୍ୟୁ ଏକଲବ୍ୟ ନଚିକେତା 

ଆରୁଣୀଙ୍କ ଗୁରୁଭକ୍ତି

କାଳ କାଳ ପାଇଁ ଅଲିଭା ଅକ୍ଷରେ 

ଲେଖି ଯାଇଛନ୍ତି କୀର୍ତ୍ତି ।


ଗଉତମ ବୁଦ୍ଧ ରବୀନ୍ଦ୍ର ନାଥ ଯେ

ଚାଣକ୍ୟ ରାଧାକ୍ରିଷ୍ଣନ୍ 

ରାମକୃଷ୍ଣ ଦୟାନନ୍ଦ ସରସ୍ୱତୀ

ଗୁରୁ ତୁମେ ଗରିୟାନ୍ ।


ଦେଶର ଗୌରବ ଜାତିର ପ୍ରଗତି

ମେରୁଦଣ୍ଡ ସମାଜର

ଶିଷ୍ୟଙ୍କ ଭବିଷ୍ୟ ତୁମରି ହାତରେ 

ତୁମେ ହିଁ ମଣି ମଥାର ।


ଆଶିଷ ମୁକୁତା ଝରୁ ଥାଉ ସଦା

ମସ୍ତକରେ ଥାଉ ହାତ

ହେ ଚିର ନମସ୍ୟ ପୂଜ୍ୟ ଗୁରୁଦେବ

ଘେନ ଆମ ପ୍ରଣିପାତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract