Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sasmita tripathy

Action Classics Inspirational

4.0  

sasmita tripathy

Action Classics Inspirational

ଝୁଲଣ ଯାତ୍ରା

ଝୁଲଣ ଯାତ୍ରା

2 mins
133



କର୍ମ ଜଞ୍ଜାଳର ବିଷାଦେ ମଣିଷ

ସ୍ନେହ ସଦଭାବ ପାଇଁ

ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଚିନ୍ତା ଚେତନା ଜଡିତ

ଅନେକ ପର୍ବ ପାଳଇ ।


ଶ୍ରାବଣର ଶୁକ୍ଳ ଦଶମୀ ତିଥିରୁ

ଭାଦ୍ର କୃଷ୍ଣ ପ୍ରତିପଦ

ଝୁଲଣ କୁଞ୍ଜରେ ଝୁଲନ୍ତି ମାଧବ 

ଭକ୍ତ ହୋନ୍ତି ଗଦଗଦ ।


ଦ୍ୱାପର ଯୁଗର ରାଧାକୃଷ୍ଣ ଙ୍କର

ଅମର ସେ ପ୍ରେମ ଗାଥା

ନିଧିବନେ ରାଧା ଗୋପୀଙ୍କ ସଙ୍ଗତେ

ଦୋଳି ଖେଳ ରାସ କଥା ।


ଦେଶେ ଓ ବିଦେଶେ ଯେତେ କୃଷ୍ଣଭକ୍ତ 

ପାଳନ୍ତି ଆନନ୍ଦ ଚିତ୍ତେ

ରାମ କୃଷ୍ଣ ନାମ ସଙ୍ଗୀତର ତାନେ

ମଜ୍ଜି ଯାନ୍ତି ହର୍ଷେ ନୃତ୍ୟେ ।


ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ବେଢା ଝୁଲଣ କୁଞ୍ଜଟି 

ସାଜିଥାଏ ମଧୁବନ

ପ୍ରାବୃଟ ରାସ ରେ ଭୂଦେବୀ ଶ୍ରୀଦେବୀ 

ସାଥେ ମଦନମୋହନ ।


ମୟୂର ମୂଷିକ ପାରାବତ ଶୁକ

ସଖି ସହଚରୀ ଯେତେ

ଭକତ ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁ ବେଢ଼ି ରହିଥାନ୍ତି 

ଜଡ ବି ଚେତନ ସତେ ।


ମାଣ୍ଡୁଅ ଭୋଗରେ ମନ ଭରେ ନାହିଁ 

ବିଡ଼ିଆ ପାନ ନଖାଇ

ଝୁଲଣ ମଣ୍ଡପେ ଝୁଲନ୍ତି ଗୋବିନ୍ଦ

ପୁଷ୍ପେ ଅଳଙ୍କୃତ ହୋଇ ।


ଅନେକ ମନ୍ଦିରେ ମଠ ଓ ଆଶ୍ରମେ 

ଘରେ ଘରେ ପୁରେ ପୁରେ

ଭକତ ହୃଦୟ ଝୁଲଣ ମଣ୍ଡପେ 

ଝୁଲନ୍ତି ସେ ନିରନ୍ତରେ ।


ଶିରିକ୍ଷେତ୍ର ସାଜି ଗୋପପୁର ଆଜି

ମଧୁବନ ଭକ୍ତ ମନ

ଅତୀତର ସେହି ସ୍ମୃତି ଉଜାଗର

ଝୁଲଣ ଯାତର ଦିନ ।


ମହିୟାନ୍ ଆମ ସଂସ୍କୃତି ପରବ

ମହାନ ସେ ପରମ୍ପରା

ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ଧନ୍ୟ ତୁମ ଲୀଳା 

ଉଛୁଳି ଉଠୁଛି ଧରା ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action