Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Brundabana Pradhan

Tragedy

4  

Brundabana Pradhan

Tragedy

ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ

ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ

1 min
564


ଅନ୍ୟର ସନ୍ତାନକୁ ଦେଖି 

ଖୁବ୍ କରେ ଆପଣାର

ତଥାପି ତ ଏ ସମାଜ 

ତାକୁ କରେ ଛି ଛାକର। 


ତା ଉଦରରେ ପୁଅ କି ଝିଅ 

ରହିନାହିଁ ବୋଲି 

ଆଜି ସମାଜର ବଏରୀ

ସେ ତ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ। 


ସବୁ କଷ୍ଟକୁ ସହି ନିଏ 

ମଥା ପାତି କରି 

ଶାଶୁ ନଣନ୍ଦ ର ଗଞ୍ଜଣା ତକ 

ସହି ନିଏ ବୋଲି ସେ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ। 


ତାର କ'ଣ ଏକା ଭୂଲ୍

ସେ ଜାଣିପାରେନି ବୋଲି 

ଅସହ୍ୟ ଦୁଃଖକୁ ବରଣ କରି

ବୋଳାଏ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ। 


ବାପ ଘରେ କଟୁଥିଲା ତାର

ସ୍ୱର୍ଗ ର ଅପସରି ପରି

ସୁଖର ସଂସାର କରିବା ନିମିତ୍ତ 

ଆଜି ବୋଲାଏ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ। 


ସମ ତାଳେ ସମାଜରେ 

ଆଜି ସେ ପାରେନି ଚାଳି

ଦୁଃଖ ତାର ଚିର ସହଚରୀ 

ସେ ତ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy