Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Others Children

ବିଶ୍ବାସରେ ବିଷ ଦିଅନା କେବେ

ବିଶ୍ବାସରେ ବିଷ ଦିଅନା କେବେ

1 min
262



ବିଶ୍ବାସେ ପ୍ରଚଳେ ଜୀବନ ନଉକା

ବିକଶେ ସଭ୍ଯତା ମାନବ ଜାତି,

ଆବର୍ତ୍ତେ ସମୟ ଋତୁ ଜଳଚକ୍ର 

ବିଶ୍ବାସେ ସଂସାର ରହିଛି ତିଷ୍ଠି ।


ବିଶ୍ବାସରେ ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅନ୍ତି ଈଶ୍ୱର 

ସାକାର ହୁଅଇ ସ୍ବପ୍ନ ସୁନ୍ଦର, 

ବହଇ ମରୁତ ନଦୀ ସ୍ରୋତସ୍ବିନୀ

ଉଦୟ ହୁଅନ୍ତି ସୂରୁଜ ଚନ୍ଦ୍ର ।


ଗଢଇ ବିଶ୍ବାସ ସମ୍ବନ୍ଧ ସମ୍ପର୍କ 

ପରିବାର ଘର ସ୍ବର୍ଗ ମନ୍ଦିର, 

ବିକଶିତ ହୁଏ ପଙ୍କରୁ ପଙ୍କଜ

ଚହଟେ ସୁମନେ ବାସ ମଧୁର ।


ଅଟେ ସୁବିଶ୍ବାସ ଧାରା ସୁଧାମୃତ 

ସମର୍ପଣ ଭକ୍ତି ମମତା ପ୍ରେମ,

ଭବ୍ଯ ମାନବତା ସୁଗୁଣ ଦିବ୍ଯତା

ଉଦ୍ଭବେ ବିଶ୍ବାସୁ ପ୍ରାଣ ସ୍ପନ୍ଦନ ।


ନୁହେଁ ଖେଳଘର ଶକତିର ଉତ୍ସ 

ବିଶ୍ବାସରେ ବିଷ ଦିଅନା କେବେ,

ସତ୍ଯ ଶାନ୍ତି ଦୟା କ୍ଷମା ସୁବିଶ୍ବାସେ

ବିକଶେ ଦେବତ୍ବ ସୃଷ୍ଟି ସମ୍ଭବେ ।

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational