Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Tragedy

ବିରହୀ କପୋତୀ

ବିରହୀ କପୋତୀ

1 min
206


କେମିତି କହିବି ପ୍ରିୟ ଅନ୍ତର ବେଦନା

ତୁମ ବିନା ମୋ ମନର ବିରହ ଯାତନା ।


କୁଶ ପରି ତନୁ ମନ ହୋଇଲାଣି କ୍ଷୀଣ

କମ୍ପମାନ ହୁଏ ପ୍ରାଣ ବରଡା ସମାନ ।


ରୂପ ମାଧୁରୀ ଯେସନେ ଖଦ୍ୟୋତର କାନ୍ତି

ଲେଖିବାକୁ କରଶାଖ ମନେ ହୁଏ ଭୀତି ।


ଚିନ୍ତାନଳେ ଦଗ୍ଧୀଭୂତ ନିିିତି ପ୍ରତିଦିନ

ବାରମ୍ବାର ଉଙ୍କି ମାରେ ନୟନେ ଦୁଃସ୍ୱପ୍ନ ।


ବଦନରୁ ହସ ଲିିିଭି ଲେପିିିତ ବିଷାଦ 

ଅହରହ ଅଶ୍ରୁ ପିଇ ହୃଦେ ଭରେ ଖେଦ ।


ପରାଣେ ଖୋଦିତ ଯେହ୍ନେ ତୁୁମ ପ୍ରତି ଛବି

ଲେଖନୀ ଧରିିିଛ ଆଜି ତୁମ କଥା ଭାବି ।


ତୁମେ ମୋର ସୁୁଖ ଶାନ୍ତି ତୁମେ ମୋର ସାଥୀ

 ଜୀବନ ଚାଳନା ରଥେ ତୁମେ ଯେ ସାରଥୀ ।


ଅତୀତର କେତେ ସ୍ମୃତି ମାନସେ ଲିିିିଖିତ 

ସେ ସବୁକୁ ଏ ପୃଷ୍ଠାରେ କରିଲି ଉଦ୍ଧୃତ ।


ମିଠା ତୁମ ବାର୍ତ୍ତାଳାପ ମନରେ ସାଇତା

ତୁମ ବିନା ସାଥୀ ଆଜି ଲାଗେ ବିଷ ପିତା ।


ହୃଦୟ ଚଟାଣପରେ ଅଢେଇ ଅକ୍ଷର

ପ୍ରେମ ବୋଲି ଲେଖିଲି ମୁଁ ଭରି ନେତ୍ର ନୀର ।


ବେଥିତ ବିଛେଦ ମନ ବଲ୍ଲରୀ ସମାନ

ଏ କଥା ବୁଝିବ ପ୍ରିୟ କରି ଅନୁୁଧ୍ୟାନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance