Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aishwarya Mishra

Tragedy

4  

Aishwarya Mishra

Tragedy

ବିଚ୍ଛେଦର ଋତୁ

ବିଚ୍ଛେଦର ଋତୁ

1 min
210


ଜାଣେନା କେଉଁ ଦୁର୍ବଳ ମୂହୁର୍ତ୍ତରେ

ତୁମେ ଆସିଥିଲ ମୋ ଜୀବନରେ,

ବସନ୍ତର ପ୍ରୀତିରାଗ ନେଇ

ବୁଣିଥିଲ ଏକ ,

ଭଲ ପାଇବାର ମାୟାଜାଲ।


ବହି ଆସିଥିଲା ଅନେକ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତିର

ଧାରା ଶ୍ରାବଣ

ପ୍ରେମର ପ୍ଲାବନରେ

ଉଜାଣି ବହୁଥିଲା ଜୀବନ-ଯମୁନା ।


ମୋହଗ୍ରସ୍ତା ପତଙ୍ଗ ପରି 

ମୁଁ ମାଡ଼ି ଚାଲିଲି 

ତୁମ ଅହଂକାର ରୂପୀ ଅନଳ ଆଡ଼କୁ

ତୁମେ ତ ବେଶ୍ ଭଲ ଭାବରେ

କରିପାରିଥିଲ

ବୈଶାଖରେ ବସନ୍ତର ଅଭିନୟ ।


ଟିକେ କ'ଣ କାଳବୈଶାଖି ଆସିଲା ଯେ

ଝଡ଼ ପବନ ଉଡାଇ ନେଇଗଲା 

ତୁମ ପ୍ରେମିକର ମୁଖା

ଅସରାଏ ବର୍ଷାରେ ଧୋଇହୋଇଗଲା 

ସବୁ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତିର ବନ୍ଧ

ବନ୍ୟା ଜଳ ଭସାଇ ନେଇଗଲା

ମୋ ସ୍ଵପ୍ନର ବାଲିଘରଟିକୁ ।


ଝଡ଼-ଝଞ୍ଜା ଥମିବା ପରେ

ଶେଷ ଥର ପାଇଁ କରିଥିଲି

ମୋ ପ୍ରେମମୟ ସଂସାରଟିକୁ ବଞ୍ଚାଇବାର 

ବୃଥା ପ୍ରୟାସ ।


ତା' ପରେ ଆଉ କ'ଣ

ଏବେ ତ ସବୁକିଛି

ଶୁଭ୍ର ଶରଦାକାଶ ପରି ନିର୍ମଳ

ଯେବେ ମିଳନ ହିଁ ଥିଲା

ଏକ ଚପଳତା ଭରା ଭ୍ରମ

ତେବେ ବିଚ୍ଛେଦର ଦୁଃଖ କାହା ପାଇଁ ।


ବର୍ଷାସ୍ନାତା ଧରିତ୍ରୀ ପରି

ଏବେ ସବୁ ସ୍ଵଚ୍ଛ, ପରିଷ୍କାର

ନବ ପଲ୍ଲବିତ ପଲ୍ଲବମାନଙ୍କ ପରି

ଆମେ ଦୁହେଁ ବେଶ୍ ଖୁସି

ନିଜ ନିଜ ଜୀବନରେ ।


ଏବେ ତୁମେ ହସୁଛ

ଅନ୍ୟ କାହା ସିନ୍ଥିର ସିନ୍ଦୂରରେ

ଆଉ ମୁଁ ତୃପ୍ତ

ଆତ୍ମାଭିମାନରେ ଭରା

ବିଚ୍ଛେଦର ଋତୁରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy