Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Archana Acharya

Tragedy

3  

Archana Acharya

Tragedy

ଆହାତ ଚଢେଇ

ଆହାତ ଚଢେଇ

1 min
124


ଯେଉଁ ଗଛ ଦିନେ ପାଖେ ଡାକିଥିଲା

ମୋ ହାତ ଅଙ୍ଗୁଳି ଧରି,

ଆଜି କାହିଁ ପାଇଁ ଠେଲି ଦିଏ ଦୂରେ

ହୃଦୟକୁ ମୋର ଚିରି ।


ତା'ମିଠା ଡାକରେ ଭରି ରହିଥିଲା

ଆପଣା ପଣର ବାସ୍ନା,

ତା କୋଳରେ ବସି ପାଉଥିଲି ନିତି

ଜହ୍ନର ଶୀତଳ ଜୋତ୍ସ୍ନା ।


ତା ମିଠା ଚୁମ୍ବନେ ପ୍ରେମ ଆଲିଙ୍ଗନେ

ବିତୁଥିଲା ଦିବା ନିଶି,

ଶୀତଳତା ଭରା ପ୍ରତ୍ୟେକଟି ସ୍ପର୍ଶ

ମନେ ପଡ଼ୁଅଛି ବେଶୀ ।


ଉଡ଼ିବୁଲୁଥିଲି ଏ ଗଛ ସେ ଗଛ

ମନ ଖୋଲି ଆନନ୍ଦରେ,

ନିତି ନିତି ପ୍ରେମ ବୀଜ ବୁଣୁଥିଲି

ମୋ ଖିଆଲି ଭାବନାରେ ।


ସଂସାର ନିଡଟେ ଗଢିବା ପାଇଁକି

ଆଶା ସଞ୍ଚରିଲା ମନେ,

ସେ ପାଇଁ ପଶିଲି ପାଦ ମୁଁ ଥାପିଲି

ପ୍ରେମର କୁହୁକ ବିନେ ।


ଜୀବନଟା ସାରା ଯା ପାଖରେ ରହି

ଜୀଇଁବାକୁ ଚାହୁଁଥିଲି,

ନୀଡ଼ ଭାଙ୍ଗି ସିଏ ତା ପାଖରୁ ମୋତେ

ଦୂରକୁ ଦଉଛି ପେଲି ।


ଭାଙ୍ଗିଗଲା ନୀଡ଼ ଭାଙ୍ଗିଲା ଭାବନା

ଛିଡ଼ିଗଲା ଆଶା ଡେଣା,

ଏତେ ଦିନ ପରେ ଜୀବନର ସତ୍ୟ

ମୋତେ ତ ପଡିଛି ଜଣା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy