Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Tragedy

4.0  

Amit Bal

Tragedy

ବିଚ୍ଛେଦ (୨୧)#ଅସ୍ତ ଅପରାହ୍ନ#

ବିଚ୍ଛେଦ (୨୧)#ଅସ୍ତ ଅପରାହ୍ନ#

1 min
215


ଭାବାନ୍ତରର ମୂଳ ସତ୍ତାକୁ ସମୀକ୍ଷା କଲା ପରେ

ଜୀବନ ମନେ ହେଉଥିଲା ନିର୍ଜୀବ ସତରେ,

କଣ ପାଇଁ ବଞ୍ଚିବ ମଣିଷ ଏ ଅତୃପ୍ତ ଆକୁଳତା ନେଇ

ଯେଉଁଠି ସ୍ଥିର ହୋଇ ହୁଏନା ନିଜେ ନିଜ ସିଦ୍ଧାନ୍ତରେ ,


ଲାଗୁଥିଲା ସେ ସମୟଟା ଅସ୍ତ ଅପରାହ୍ନର

ଧୂଳି ଧୂସରିତ ବହଳ ଅନ୍ଧକାରର

ସବୁ ଥାଇ ବି କିଛି ନାହିଁ ଯେପରି

ଶୂନ୍ୟ ଆକାଶରେ ନିରାଶ୍ରୟ ପକ୍ଷୀର ଭାବନା ପରି ,


ପଛକୁ ଫେରିବାର ରାସ୍ତା ବନ୍ଦ ହୋଇ ସାରିଥିଲା

ନିଜ ମୁହଁ ନିଜକୁ ଅଚିହ୍ନା ଦିଶୁଥିଲା ,

ଆତ୍ମାର ଅତଳ ଗହ୍ୱରକୁ ଛଳ ଛଳ କରି

ପ୍ରତି ଲୋମକୂପକୁ କେହି ନିଃସ୍ପନ୍ଦ କରୁଥିଲା ପରି ,


ଚେତନାର ଦେହାଳିରେ ନଥିଲା ବିଶ୍ୱାସ

ଓଠରୁ ଲିଭି ଥିଲା ସବୁ ତକ ହସ

ମନ ଦିଆ ନିଆ ସତେ ମିଛ ଥିଲା ଯେମିତି

ଅସ୍ତ ଅପରାହ୍ନେ ନିଶିକୁ ଧରି ଆସୁଥିଲା ନିୟତି ... !



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy